Predsjednički kandidat Ivo Josipović izjavio je u nedjelju kako mu je sasvim u redu preporuka kardinala Josipa Bozanića kojom je pozvao birače da iziđu na predsjedniče izbore, te kako sebe prepoznaje među karakteristikama koje je kardinal naveo za budućeg predsjednika ili predsjednicu.
“Meni je ta poruka sasvim u redu. S obzirom da je kardinal Bozanić vjernike pozvao na birališta to je odlično jer je dobro da što više građana sudjeluje na izborima”, rekao je Josipović novinarima za obilaska trešnjevačke tržnice.
U toj je preporuci Bozanić naveo općenite karakteristike koje bi trebao imati budući predsjednik ili predsjednica i istaknuo da nema savršene osobe, odnosno da netko ima jedan uvjet, drugi neki drugi uvjet, podsjetio je Josipović.
“Sebe prepoznajem u mnogim uvjetima. Jesam li domoljub, brinem li o braniteljima? Brinem. Brinem li o Hrvatskoj? Brinem. Brinem li o ljudima koji su u nevolji, brinem. Mislim da je korektno što kardinal Bozanić nije tražio da predsjednik ili predsjednica bude vjernik”, rekao je Josipović podsjetivši da je agnostik.
U sklopu predsjedniče kampanje Josipović će obići zagrebačke tržnice na kojima mu je, kako je rekao, jako zanimljivo vidjeti ima li razlika, tko gdje kupuje i tko prodaje.
Zagrebačke tržnice su dobro mjesto za prodaju posebice poljoprivrednicima iz okolice Zagreba, ali i iz drugih krajeva; netko kupuje više netko manje, osjeća se kriza, to se vidi, rekao je. Potpuno je jasno da je u vrijeme krize najvećem broju građana preskupo, a prodavačima jeftino, jer teško pokrivaju troškove. Ocijenio je da se na tržnicama najbolje vide posljedice krize.
Zamoljen da komentira činjenicu da je do sada od svih predsjedničkih kandidata potrošio najviše novca za kampanju odgovorio je kako je možda riječ o dinamici trošenja koja je u njegovoj kampanji nešto brža.
“Mi naše dobavljače plaćamo u rokovima. I možda je naša dinamika trošenja nešto brža nego drugih kandidata. Najskuplji ste vi mediji”, rekao je Josipović novinarima objasnivši da je najviše novca potrošeno na medije koji su po njegovoj ocjeni najbolji način da se predstavi izborni program.
Tekst se nastavlja ispod oglasa