Zbog dezinformacija koje su se pojavile u pojedinim medijima vezanim uz angažman agencija u kampanji Ive Josipovića, radi istinitog informiranja javnosti Millenium promocija, kao agencija za integrirano komuniciranje, daje na znanje kako nije sudjelovala, niti ne sudjeluje u kreiranju i vođenju kampanje, kao ni u savjetodavnim aktivnostima vezanim uz odnose s javnošću u kampanji g. Ive Josipovića.
Njezin odjel za marketing angažiran je tek u tehničkom dijelu planiranja oglašavanja i zakupa medija. Sukladno tome, preko agencije je u medije transferiran iznos od 2,1 milijun kuna, uz uobičajenu agencijsku proviziju, koja je manja od 5 posto.
Prema tome, apsurdno je i zlonamjerno pisati o navodnim zaradama, a još neprofesionalnije da je taj iznos namijenjen medijima uplaćen jednom od šest suvlasnika agencije (dr.sc. Boži Skoki), koji nema nikakve veze sa spomenutom kampanjom.
Takve tvrdnje su apsurdne, čitatelje neistinito informiraju i nanose štetu agenciji kao i kandidatu, pa Millenium promocija apelira na pojedine medije da svjesno ne manipuliraju činjenicama!