N1 u Hrvatskoj 27. godišnjicu Oluje prikazao na jedan, a u Srbiji na drugi način: Zar postoje dvije povijesne istine?

Foto: snimka zaslona

“Bogat program u Kninu na Dan pobjede”, je naslov na N1 Hrvatska. “Obeležava se 27. godišnjica etničkog čišćenja Srba iz Hrvatske u akciji Oluja”, o istoj je temi objavljeno na N1 Srbija. Logično je postaviti pitanje postoje li dvije povijesne istine?

> N1 i Nova TV Hrvatskoj Merčepovu smrt prikazali na jedan, a Srbiji i BiH na drugi način

Vojno-redarstvena operacija Oluja

Podsjetimo, u ranim jutarnjim satima 4. kolovoza 1995. počela je Vojno-redarstvena operacija Oluja.

Nakon topničke pripreme po vojnim ciljevima, hrvatske snage krenule su u akciju istovremeno iz 30 pravaca, na bojišnici dugoj 700 kilometara. Udarnu snagu činile su gardijske brigade potpomognute specijalnom policijom MUP-a, hrvatskim gardijskim zdrugom, te domobranskim i pričuvnim postrojbama. To je operacija koju zbog njezine originalnosti i uspješnosti izučavaju brojni svjetski vojni analitičari.

> Ratne priče trinaest junaka Oluje iz svih krajeva Hrvatske: Nikada nećemo zaboraviti taj dan!

Poginuli i ranjeni

U akciji je poginuo 241 hrvatski branitelj, 1430 je ranjeno.

“Bez njihova doprinosa, bez žrtve koju smo podnijeli, bez hrabrosti i odlučnosti bez mudrih odluka ne bismo imali tako briljantnu vojno-redarstvenu akciju kao što je bila Oluja”, istaknuo je Tomo Medved, ministar branitelja.

Unatoč pozivu predsjednika Franje Tuđmana građanima srpske nacionalnosti da ostanu, određeni broj otišao je iz Hrvatske.
Oslobađajućom presudom trojici hrvatskih generala potvrđena je legitimnost operacije Oluja.
Velikosrpska politika izvršila je agresiju pomoću JNA na našu zemlju i Hrvatska je imala puno i legitimno pravo osloboditi svoj teritorij.

Tko je vlasnik N1?

Prijavljeni vlasnik N1 televizija je Adria News S.a.r.l. sa sjedištem u Luksemburgu. Inače, i N1 RH i N1 RS imaju zajedničkog vlasnika, a to je United Group koju je osnovao kragujevački tajkun Dragan Šolak. Pod United Group je i Nova TV, kao i Doma TV, Sport klub, Grand i dr. Šolak je između ostaloga predsjednik Golfskog saveza Srbije i smatra se jednim od najbogatijih Srba.  Kupio je i kontrolni paket dionica Southamptona, renomiranog engleskog kluba.

Iako je United Group osnovao Srbin Šolak koji je danas predsjednik savjetodavnog odbora, većinski vlasnik ove medijske korporacije prisutne u takozvanoj “balkanskoj regiji” je investicijska tvrtka BC Partners sa sjedištem u Londonu, a koja je vrijedna oko 150 milijardi dolara.

>Kupci Tele2 – kontroverzni srpski milijarder Šolak i američki fond o kom je snimljen film ‘Barbari pred vratima’

Pokojni novinar Denis Kuljiš pisao je u Jutarnjem listu o poslovima United Grupe u Hrvatskoj pa je tako istaknuo: “Stvar je u tome što se osim eksploatacijom kabelskih mreža na Balkanu, United Group kroz svoju United Media diviziju bavi distribucijom sadržaja drugim kabelskim mrežama. Ima osam Sport Klubova (SK) koji se vrte po kafićima, narodnjačkih Grand 1 i Grand 2, kanal Cinemania, Fight Channel i koješta drugo, a na koncu i – sasvim neobična pojava u ovom kontekstu – regionalni njuz-kanal N1 koji u editorialu naginje ulijevo, kao da mu je vlasnik Tsipras, a ne Kravis. Prava za emitiranje tih kanala hrvatski kabelski operateri (HT, VIP, Iskon…) plaćaju na maltešku adresu jedne od podružnica United Grupe (…)”

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.