U Hrvatskoj do kraja kolovoza prodano 21,8 % više automobila nego lani

Foto: fah

Od početka godine do kraja kolovoza u Hrvatskoj je prodano 47.167 novih putničkih automobila, što je 21,8 posto više nego u istom razdoblju prošle godine kada ih je prodano 38.709, dok ih je samo u kolovozu prodano 3.200, uz rast od 31,5 posto na godišnjoj razini, podaci su Promocije plus.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U osam mjeseci najviše je prodano Volkswagenovih (VW) vozila, 7.073, s udjelom u ukupnoj prodaji od 15 posto. Na drugom je mjestu Renault (4.655 vozila i udjel od 9,9 posto) a treći je Opel koji je na hrvatskom tržištu prodao 4.512 novih vozila, uz udjel u ukupnoj prodaji od 9,6 posto.

Najprodavaniji model u dosadašnjem tijeku godine je Škoda Octavia koje je do kraja kolovoza prodano 2.464 komada, drugi je po istoj tablici Renault Clio (2.249), a treći VW Polo s prodajnih rezultatom od 1.712 vozila.

Slijedi hrvatskim građanima i dalje omiljen VW Golf (1.677 prodanih vozila) dok je peta također tradicionalno vrlo tražena Opel Astra (1.420).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema vrsti pogonskog goriva, put do kupca pronašlo je 26.558 benzinaca ili 56,3 posto u ukupnoj prodaji i 19.579 odnosno 41,5 posto dizelaša što sugerira da dizelaši više ne vladaju hrvatskim automobilskim tržištem.

Od početka godine hrvatski su građani kupili tek 41 vozilo na potpuno električni pogon, te 559 hibrida.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.