Najveći rotor u Zagrebu zatvara se u nedjelju u devet sati i biti će zatvoren, prema najavama više od godine dana, točnije do siječnja 2020. Iako su napravljene obilazne ceste na koje će se prebaciti promet s remetinečkoga rotora, kojim dnevno prođe 100.000 vozila, očekuje se da se biti velikih gužvi.
Kako bi vozači bili upoznati s alternativnim pravcima, Grad Zagreb objavio je zemljovid.
1. DOLAZAK OD ČVORA LUČKO (zapadna strana)
Vozila koja dolaze iz smjera Lučko Jadranskom avenijom svodit će se postupno iz tri traka u jedan. Prelaze u novu Riječku ulicu do privremenog spoja na Jadranskom mostu. Na tom spoju bit će i semafor, lijevo će se skretati prema Selskoj ulici, a desno nastavljati novojm prometnicom prema Aveniji Dubrovnik.
2. DOLAZAK IZ SELSKE I SAVSKE CESTE (sjeverna strana)
Oni koji dolaze sa Savske ili Selske ceste preko Jadranskog mosta imat će dva izbora. Na križanju koje će imati semafor mogu skrenuti desno i preko privremene prometnice koja će ići uz savski nasip, doći do raskrižja Jadranske avenije i ulice Vice Vukova koja vodi prema Areni Zagreb. Također, vozači na privremenom križanju mogu skrenuti i lijevo, te privremenom prometnicom voziti prema Aveniji Dubrovnik.
3. DOLAZAK S AVENIJE DUBROVNIK (istočna strana)
Iz smjera istoka vozila će se priključivati na novu prometnicu koja ide usporedno s Avenijom Dubrovnik. S nje se mogu uključiti na Jadranski most i nastaviti njime do Selske ili nastaviti ravno privremenoom prometnicom ispod Jadranskog mosta koja vodi prema čvoru Lučko.
4. DOLAZAK S REMETINEČKE CESTE (južna strana)
S Remetinečke ceste neće biti moguće doći do Rotora, već će vozači zaobilazne pravce morati tražiti kroz naselja Savski Gaj, Trokut i Trnsko.
Vozači već imaju glavobolju od zatvaranja i mogućih gužvi, navodi dnevnik.hr.
Rotor će ostati zatvoren najmanje do siječnja 2020. Goran Radić, voditelj projekta, kaže kako ne bi trebale biti gužve. Obnovljeni rotor, koji će imati dvije razine prometovanja, neće riješiti gužve, kažu stručnjaci.
Marko Šoštarić, prometni stručnjak siguran je da je prvo trebalo napraviti Jarunski most. “Bilo bi bolje da se prije napravio jedan od jarunskih mostova ili istočni ili zapadni, pa ne bi imali toliko vozila na rotoru i situacija bi se sama po sebi popravila.”
Kako bi sve prošlo sa što manje problema, promet će u prvih nekoliko tjedana pojačano nadzirati policija i prometni redari.
ZET – organizacija javnog prijevoza putnika: