U nedjelju u 9 ujutro zatvara se najveći rotor u Zagrebu – pogledajte alternativne pravce

Foto: Snimka zaslona

Najveći rotor u Zagrebu zatvara se u nedjelju u devet sati i biti će zatvoren, prema najavama više od godine dana, točnije do siječnja 2020. Iako su napravljene obilazne ceste na koje će se prebaciti promet s remetinečkoga rotora, kojim dnevno prođe 100.000 vozila, očekuje se da se biti velikih gužvi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi vozači bili upoznati s alternativnim pravcima, Grad Zagreb objavio je zemljovid.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [8.22 MB]

1. DOLAZAK OD ČVORA LUČKO (zapadna strana)

Vozila koja dolaze iz smjera Lučko Jadranskom avenijom svodit će se postupno iz tri traka u jedan. Prelaze u novu Riječku ulicu do privremenog spoja na Jadranskom mostu. Na tom spoju bit će i semafor, lijevo će se skretati prema Selskoj ulici, a desno nastavljati novojm prometnicom prema Aveniji Dubrovnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. DOLAZAK IZ SELSKE I SAVSKE CESTE (sjeverna strana)

Oni koji dolaze sa Savske ili Selske ceste preko Jadranskog mosta imat će dva izbora. Na križanju koje će imati semafor mogu skrenuti desno i preko privremene prometnice koja će ići uz savski nasip, doći do raskrižja Jadranske avenije i ulice Vice Vukova koja vodi prema Areni Zagreb. Također, vozači na privremenom križanju mogu skrenuti i lijevo, te privremenom prometnicom voziti prema Aveniji Dubrovnik.

3. DOLAZAK S AVENIJE DUBROVNIK (istočna strana)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz smjera istoka vozila će se priključivati na novu prometnicu koja ide usporedno s Avenijom Dubrovnik. S nje se mogu uključiti na Jadranski most i nastaviti njime do Selske ili nastaviti ravno privremenoom prometnicom ispod Jadranskog mosta koja vodi prema čvoru Lučko.

4. DOLAZAK S REMETINEČKE CESTE (južna strana)

S Remetinečke ceste neće biti moguće doći do Rotora, već će vozači zaobilazne pravce morati tražiti kroz naselja Savski Gaj, Trokut i Trnsko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vozači već imaju glavobolju od zatvaranja i mogućih gužvi, navodi dnevnik.hr.

Rotor će ostati zatvoren najmanje do siječnja 2020. Goran Radić, voditelj projekta, kaže kako ne bi trebale biti gužve. Obnovljeni rotor, koji će imati dvije razine prometovanja, neće riješiti gužve, kažu stručnjaci.
Marko Šoštarić, prometni stručnjak siguran je da je prvo trebalo napraviti Jarunski most. “Bilo bi bolje da se prije napravio jedan od jarunskih mostova ili istočni ili zapadni, pa ne bi imali toliko vozila na rotoru i situacija bi se sama po sebi popravila.”

Kako bi sve prošlo sa što manje problema, promet će u prvih nekoliko tjedana pojačano nadzirati policija i prometni redari.

ZET – organizacija javnog prijevoza putnika:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.