Zbog sumnje da su počinili kazneno djelo pokušaja iznude, zagrebačka policija privela je u petak glavnog urednika tjednika 7Dnevno i portala dnevno.hr Marka Cigoja, njegova zamjenika Vuka Radića i direktoricu Mariju Dekanić.
Kako neslužbeno doznaje Jutarnji list, sumnjiči ih se da su u proteklih nekoliko tjedana ucjenjivali poznatog hrvatskog oftalmologa Nikicu Gabrića, osnivača i ravnatelja Specijalne bolnice za oftalmologiju Svjetlost. Radilo se o tome da su mu, kako se sumnja, “nudili” da će povući planiranu seriju tekstova o njemu, čiji bi sadržaj za njega navodno bio kompromitirajući, ako im na adekvatan način nadoknadi “troškove”. Tražili su od njega da kupi oglasni prostor u tjedniku, što bi ga navodno stajalo oko 200 tisuća kuna.
Sve je počelo prije otprilike mjesec dana kada se sam Nikica Gabrić obratio državnom odvjetništvu prijavivši da ga direktorica i glavni urednik spomenutog tjednika pokušavaju iznuditi da ne objave priču o njemu i njegovim kolegama u masonskoj loži. Navodno je pritom detaljno ispričao kako je 7Dnevno došao do njihovih fotografija s ceremonija. Prema tim informacijama, pripadnici masonske lože sami su dali fotografije Vuku Radiću, koji je navodno njihov član, kako bi ih grafički pripremio za objavu u njihovu časopisu “Loža”. No, Radić ih je, kako se sumnja, iskoristio za svoj posao i za objavu u 7Dnevno.
Čim je Gabrić prijavio pokušaj iznude te rekao istražiteljima da je spreman na potpunu suradnju s njima jer ne želi pristati na ucjene, u roku manjem od 48 sati ishođeni su potrebni sudski nalozi te je Gabrić postao pouzdanik tužiteljstva, a njegovi i telefoni ciljanih osoba iz 7Dnevno stavljeni su pod nadzor. Tako su istražitelji tajno snimali i Gabrićeve razgovore s Cigojem i Marijom Dekanić, koji su se odvijali u određenim zagrebačkim hotelima, ali i njihovu komunikaciju putem mobitela.
Gabrić je uporno odbijao njihovu ponudu, a 7Dnevno je u međuvremenu objavio tri nastavka priče o njemu i njegovom djelovanju u masonskoj loži, pri čemu su spomenuli i još nekoliko osoba iz javnog i poslovnog svijeta, između ostaloga kreativni direktor i dizajner Boris Malešević poznat po tome što je vodio kreiranja vizualnog identiteta i poruka predsjedničke kampanje Zorana Milanovića, ali po tome što je kreirao slogan “Vjerodostojno” Andreja Plenkovića na parlamentarnim izborima 2016.
Sam Nikica Gabrić kazao je za Jutarnji list da trenutno boravi u Sarajevu i da o samoj istrazi za sada ništa ne smije govoriti jer je potpisao izjavu o tajnosti. Pritom se osvrnuo i na napise o masonskoj loži.
“Mogu vam reći da ne krijem što radim i gdje pripadam. Radi se o tome da smo mi u postupku priznanja od strane francuske lože i da su se neki naši članovi, očito nezadovoljni statusom i funkcijama koje nisu dobili, odlučili na ovakav način pobuniti”, kazao je.
Policija je službeno potvrdila da se provodi spomenuto kriminalističko istraživanje.
Tekst se nastavlja ispod oglasa