Ove će jeseni udruga „Hrvatska za Život‟ promovirati kulturu života diljem Hrvatske brojnim pro-life billboardima, tj. jumbo plakatima.
„Za mene se vrijedi boriti‟ tako je poruka koja će pisati na jumbo plakatima ove jeseni, a to je ujedno i poruka koju Inicijativa i Udruga svojim javnim zalaganjem i osvješćivanjem lokalne zajednice promiču već šestu godinu zaredom.
Pogledajte samo neka od mjesta u kojima djeluje Inicijativa i uvjerite se u to kako se pro-life poruka širi Hrvatskom.
Osvješćivanje lokalne zajednice jedan je od tri temeljna stupa inicijative „40 dana za život‟ koja djeluje pod udrugom „Hrvatska za Život‟, a koja se zalaže za život od začeća do prirodne smrti.
Osim edukativnih tribina, predavanja, procesija, promocija knjiga pro-life tematike, izdavanja prvog pro-life časopisa „Pohod‟, a osobito prisutnosti ispred bolnica i domova zdravlja, udruga „Hrvatska za Život‟ promovirat će kulturu života diljem Hrvatske mnogim pro-life jumbo plakatima.
Trenutno su pro-life jumbo plakati postavljeni u osam hrvatskih gradova (u Zagrebu, Splitu, Šibeniku, Dubrovniku, Čakovcu, Vinkovcima, Osijeku i Rijeci), postavljaju se u još nekoliko gradova (u Koprivnici i Zaboku), a vrlo je izvjesno da će i mnogi drugi gradovi slijediti taj primjer.
Više pogledajte na stranicama Hrvatska za život.