Maksimir očekuje spektakl: Dinamo pustio u prodaju dodatnih 650 karata za Young Boys

Foto: fah

Pred zagrebačkim Dinamom je utakmica sezone. Naime, Modri večeras protiv Young Boysa igraju uzvratnu utakmicu 4. pretkola Lige prvaka, prva utakmica u Bernu, podsjetimo, završila je 1:1.  Za samu utakmicu, koja hrvatskom prvaku može donijeti i financijsku injekciju od 15 milijuna eura, vlada veliko zanimanje, očekuje se pun Maksimir. Oko tridesetak tisuća navijača, takvo zanimanje za jednu utakmicu dugo nije bilo u Maksimiru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prilog tome je i činjenica da je klub na službenim stranicama objavio kako je u prodaju pušten dodatni kontigent karata za večerašnju uzvratnu utakmicu play-offa Lige prvaka.

“Zbog iznimnog velikog interesa navijača Dinama za utakmicu play-offa Lige prvaka Dinamo – Young Boys, klub je donio odluku da će za prodaju biti otvoren sektor broj 6 na tribini Sjever dolje koji je do sada na  utakmicama bio zatvoren zbog sigurnosnih razloga.

Kapacitet sektora je 650 mjesta, a ulaznice po cijeni od 50 kuna u prodaji su na Ticket pointu. Klub će javnost obavijestiti putem službene web stranice čim ulaznice budu rasprodane. Prilikom kupovine ulaznica potrebno je predočiti važeći osobni dokument jer su sve ulaznice personalizirane”, navodi se u službenom priopćenju kluba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.