Navijačka groznica: Hrvati od početka Svjetskog prvenstva pojeli pet milijuna ćevapa, manjak je čipsa

Foto: fah, getty images

Zanimljive vijesti stižu s tržišta, naime, otkako je počelo Svjetsko nogometno prvenstvo, pojelo se ćevapa više nego što Hrvatska ima stanovnika – više od pet milijuna, prema podacima PIK Vrbovca, piše novac.jutarnji.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim toga rodalo se oko 730 tisuća grill kobasica te tvrtke – Debrecinka, Roštiljka, Grill Classic, Grill Pikant i Grill Mix – što je čak 50 posto više nego lani u isto vrijeme.

Zbog nogometa velik broj objekata u udruženju nudi besplatan roštilj, kotlovinu i jela na žlicu, poput graha s kobasicama, pa i nagradne igre kako bi privukli što više gostiju.

Tu su i snack proizvodi, zbog kojih se ranije počinje vaditi mladi krumpir ranije nego inače.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potrošnja od početka Svjetskog nogometnog prvenstva

5,000.000 prodano i pojedeno ćevapa (PIK Vrbovec), što je više nego što Hrvatska ima stanovnika

730.000 prodano i pojedeno kobasica (PIK Vrbovec), što je 50% više nego lani u istom razdoblju

Tekst se nastavlja ispod oglasa

20% veća prodaja čipsa i flipsa (Kanaan) nego inače – vade mladi krumpir prije vremena kako bi zadovoljili potražnju

7000 – 12.000 hektolitara piva dodatno se prodaje po utakmici kada igra hrvatska reprezentacija

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.