Zanimljive vijesti stižu s tržišta, naime, otkako je počelo Svjetsko nogometno prvenstvo, pojelo se ćevapa više nego što Hrvatska ima stanovnika – više od pet milijuna, prema podacima PIK Vrbovca, piše novac.jutarnji.hr
Osim toga rodalo se oko 730 tisuća grill kobasica te tvrtke – Debrecinka, Roštiljka, Grill Classic, Grill Pikant i Grill Mix – što je čak 50 posto više nego lani u isto vrijeme.
Zbog nogometa velik broj objekata u udruženju nudi besplatan roštilj, kotlovinu i jela na žlicu, poput graha s kobasicama, pa i nagradne igre kako bi privukli što više gostiju.
Tu su i snack proizvodi, zbog kojih se ranije počinje vaditi mladi krumpir ranije nego inače.
Potrošnja od početka Svjetskog nogometnog prvenstva
5,000.000 prodano i pojedeno ćevapa (PIK Vrbovec), što je više nego što Hrvatska ima stanovnika
730.000 prodano i pojedeno kobasica (PIK Vrbovec), što je 50% više nego lani u istom razdoblju
20% veća prodaja čipsa i flipsa (Kanaan) nego inače – vade mladi krumpir prije vremena kako bi zadovoljili potražnju
7000 – 12.000 hektolitara piva dodatno se prodaje po utakmici kada igra hrvatska reprezentacija
Izvor: narod.hr/Jutarnji list
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.