‘Nema prodaje’, pa rasprodali sve: Igrači i trener nisu krivi za poraz u Lyonu, tko je odgovoran?

Foto: Twitter

Dinamo je na startu Lige prvaka poražen od Lyona, 3:0 bilo je za uglednu, ali oslabljenu, pomlađenu, francusku momčad. Iako bi u nekim drugim okolnostima ovakav uvjerljiv poraz kod navijača bio doživljen kao debakl činjenica je da su mnogi navijači posve ravnodušni zbog Dinamovog poraza, iako im, naravno, nije svejedno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, kad kažemo ravnodušni ne želimo reći da ih nije briga zbog činjenice da su modri, uz nekoliko povremenih bljeskova tijekom utakmice koje možemo zahvaliti neiskustvu domaće momčadi, doživjeli rezultatski potop na startu Lige prvaka kada su u prošlosti modri obično igrali najbolje i osvajali ponekad i jedine bodove. U pitanju je nešto posve drugo.

O čemu se zapravo radi? Kao malo kada dosad Dinamo je na put u Francusku ispraćen kao na put bez povratka, modri su unaprijed prežaljeni. Iako je trener Cico Kranjčar najavljivao dobar rezultat (A što bi trener drugo?) bilo je jasno da su šanse Dinama manje od šansi Zorana Milanovića da još jednom sastavi hrvatsku Vladu. Odlaskom glavnih zvijezda, dodatno osiromašeni ozljedom sad već iskusnog kapetana Domagoja Antolića,  Dinamo je zapravo slabiji nego što je bio unazad zadnjih desetak godina, modri su vratili na razinu kada su igrali takozvanu Ligu za bedaka.  Dakako, samo što je sada Dinamo ipak jedan financijski stabilan klub, barem se tako hvale čelnici tog kluba, koji već godinama osvaja sve moguće trofeje u Hrvatskoj.

Ako navijači, pa čak ni čelnici Dinama, nisu puno očekivali od gostovanja u Francuskoj kako bi onda mogli biti šokirani porazom? Možda će najnevjerojatnije zvućati konstatacija da igrači Dinama nisu krivi za poraz, pa čak ni za debakl, neki će zbog toga nositeljima takve tvrdnje preporučiti obvezno psihijatrijsko liječenje, po mogućnosti kod Bože Petrova, međutim, to je istina.  Dinamo s ovakvim kadrom ne može bolje, mlada je to, za Ligu prvaka posve nepripremljena, momčad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Možete se boriti koliko god želite, možete umrijeti na travnjaku, boljeg od sebe možete pobijediti samo slučajno, uz obilatu pomoć sreće. Dinamo u Lyonu nije imao sreće da mu se dogodi takav slučaj. Kako pobijediti kad ste kvalitetom u ovom trenutku inferiorni protivniku, a dva puta pogodite prečku? Da bi jedna momčad poput Dinama u Lyonu, protiv kvalitetnijeg protivnika imala šanse ona bi morala iz svake poluprilike postići pogodak i to ne bi bilo dovoljno ako golman nema noć za pamćenje.  Drugim riječima, poraz u Lyonu je očekivan. S porazom se pomirio Zlatko Kranjčar koji se odmah nakon utakmice okrenuo važnom derbiju protiv Rijeke koji Dinamo, ako želi ostati u vrhu HNL-a, ne bi smio izgubiti. Rijeka je trenutno vodeći klub HNL-a.

Za poraz nisu krivi igrači, nije kriv trener, navijači nisu puno ni očekivali, tko je onda kriv, ili da budemo korektniji, tko je odgovoran za ono što se sinoć dogodilo, a što se moglo predvidjeti poslije odlaska iz kluba glavnih igrača?  Možda je to pitanje za “trgovce”, koji su sami sebe uvjerili, a u to su onda pokušali uvjeriti i sve ostale, da se s dječjim vrtićem može ravnopravno u Europu? Drugim riječima, godinama su u Maksimiru najavljivali kako nema prodaje, na kraju su prodali i rasprodali sve, osim, nažalost, sebe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.