Prekretnica za budućnost: Uskoro utakmice Lige prvaka besplatno na Facebooku, međutim….

Foto: fah

Društvene mreže, prije svih Facebook, posljednjih godina uvele su pravu revoluciju, ne samo kad su vijesti ili politika u pitanju, nego i sport, pa čak neki bi rekli osobiti sport s obzirom kako skoro svaki ozbiljniji klub, skoro svaka navijačka skupina ima svoju Facebook stranicu ili Twitter profil. Milijuni navijača diljem svijeta dijele fotografije, razmijenjuju informacije preko društvenih mreža. Zahvaljujući internetu svijet je postao pravo malo globalno selo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovogodišnje finale Lige prvaka između Reala i Juventusa, koje je otišlo na stranu kraljeva, posebno se komentiralo na Facebooku, 34 milijuna korisnika bilo je pleteno u 98 milijuna interakcija vezanih za finale u Cardiffu.Takve brojke Facebook više ne može ignorirati, tako da su vidjeli pravu priliku za pravu zaradu. Prvi korak prema spajanju društvenih mreža i sportova napravio je Facebook.

Naime, Facebook prenosi uživo utakmice američke bejzbol lige i MLS-a te meksičkog nogometnog prvenstva. Nedavno je Facebook objavio kako ima dvije milijarde korisnika. To je veliki lanac ljudi. Od sljedeće godine utakmice Lige prvaka moći će preko Facebooka pratiti i korisnici spomenute društvene mreže.

Američka televizijska kuća Fox sve je pokrenula te će na svojim Facebook stranicama Fox Sports i španjolskoj Fox Deportes onima koji su kliknuli na ”LIKE” omogućiti prijenos utakmica iz grupne faze Lige prvaka, ali četiri susreta osmine finala te četri utakmice četvrtfinala najjače nogometne lige na svijetu. Neki će prijenosi biti ekskluzivno samo na Facebooku, a neki samo na televiziji. Naravno, postoji i jedan problem. Naime, ovo će za sada biti dostupno samo korisnicima u SAD-u, odnosno onima koji surfaju s IP adresa s tog područja. U Hrvatskoj ćemo još pričekati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Facebook je logičan partner svake televizijske kuće. Budući da ljudi sve više vremena provode na društvenim mrežama i mobilnim uređajima, prirodno je da smo utakmice odlučili ponuditi i na ovaj način”, rekao je direktor poslovnih operacija Fox Sportsa David Nathanson.

Naravno, oni koji su pokrenuli ovu akciju računaju posebno na mlađu populaciju koja zapravo sve manje gleda televiziju te se koriste isključivo svojim mobilnim uređajima. Neki će reći kako je svanula nova era u medijskom praćenju sporta. Facebook od utakmica Lige prvaka želi zaraditi i stati na kraj sivoj ekonomiji. Naime, na Facebooku je i do sada bilo moguće pronaći linkove koji su vodili do živih prijenosa, no, to je ilegalno, ali je funkcioniralo. Znalo se događati da utakmicu uživo preko sve boljih mobilnih kamera puštaju navijači koji su na samoj utakmici. Kako stati tome na kraj? Ovo bi mogao biti početak.

Koliko će ovim ugovorom zaraditi Fox i Liga prvaka teško je procijeniti, međutim, sasvim sigurno jako, jako puno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.