Rimac će na sajmu u Ženevi predstaviti novi automobil!

Foto: Fah

Mate Rimac i njegovi Rimac Automobili predstavit će svoj novi model na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi od 8. do 18. ožujka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, javnosti ne žele otkriti o kakvom se modelu radi nego su objavili silueta novog modela s logotipom kojim dominira slovo R, sve uz intrigantnu poruku – zašto igrati prema pravilima, kada možete promijeniti igru.

“Novi automobil otkrivamo na sajmu u Ženevi, dotad van neće izlaziti više informacija. Neke stvari, poput teasera puštat ćemo van ranije, ali još nećemo davati pristup autu. Novi model nema nijedan zajednički dio s Concept-Oneom. Riječ je o potpuno novom automobilu i platformi. Mi proizvodimo sportske automobile i ne planiramo ići u velike serije i niže cjenovne kategorije, no sve više idemo prema velikim serijama sustava i komponenti koje razvijamo za velike proizvođače, tako da, iako nećemo proizvoditi vlastite automobile koji su prihvatljivi širim masama, mnogi će takvi automobili drugih proizvođača sadržavati naše komponente”, kaže Mate Rimac za Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Do kraja godine narast ćemo na otprilike 400 ljudi. Samo ovaj tjedan nam se, primjerice, pridružilo sedam novih kolega. Trenutačno imamo kolege iz 21 zemlje, na što smo jako ponosni”, ponosan je Rimac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.