U noći s nedjelje na ponedjeljak, 2. na 3. ožujka, na jednoj strani će biti Kansas City Chiefsi, a na drugoj Philadelphia 49ersi u borbi za 54. Super Bowl.
Riječ je o utakmici za kojom su Amerikanci ludi. Najbolje reklame vrte se upravo za vrijeme utakmica – a trideset sekundi reklamiranja ima cijenu 5,5 milijuna dolara.
Tu su i neke druge brojke, prema izračunu Američke udruge trgovaca svaki Amerikanac će uz Superbowl potrošiti 63 dolara i 87 centi na hranu, piće, tehnologiju i sportsku opremu.
Igra se u Miamiju, a očekuje se da će grad od toga zaraditi 700 milijuna dolara.
Inače, Kansas City je jedini Superbowl osvojio 1969., a San Francisco 49ersi imali su nešto više sreće pa su ga osvajali čak pet puta.
Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.