Super Bowl: Noć za kojom su Amerikanci ludi, a cijena trideset sekundi reklame je 5,5 milijuna dolara

epa07341412 US singer Gladys Knight sings the national anthem before the start of Super Bowl LIII between the New England Patriots and the Los Angeles Rams at Mercedes-Benz Stadium in Atlanta, Georgia, USA, 03 February 2019. EPA/MICHAEL ZARRILLI

U noći s nedjelje na ponedjeljak, 2. na 3. ožujka, na jednoj strani će biti Kansas City Chiefsi, a na drugoj Philadelphia 49ersi u borbi za 54. Super Bowl.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Riječ je o utakmici za kojom su Amerikanci ludi. Najbolje reklame vrte se upravo za vrijeme utakmica – a trideset sekundi reklamiranja ima cijenu 5,5 milijuna dolara.

Tu su i neke druge brojke, prema izračunu Američke udruge trgovaca svaki Amerikanac će uz Superbowl potrošiti 63 dolara i 87 centi na hranu, piće, tehnologiju i sportsku opremu.

Igra se u Miamiju, a očekuje se da će grad od toga zaraditi 700 milijuna dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače, Kansas City je jedini Superbowl osvojio 1969., a San Francisco 49ersi imali su nešto više sreće pa su ga osvajali čak pet puta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.