Istraživanje koje je za RTL provela Promocija plus, u četvrtoj izbornoj jedinici koja obuhvaća obuhvaća Virovitičko-podravsku županiju i Osječko-baranjsku županiju istraživanje je pokazalo je da pobjedu odnosi HDZ-ova koalicija s 42,5 posto glasova, SDP-ova koalicija dobila bi 31,8 posto glasova, a izborni prag prelazi još samo HDSSB s 12,6 posto glasova.
Kada se to preračuna u mandate, HDZ ih dobiva 7, SDP 5, a HDSSB 2. U V. izbornoj jedini koja obuhvaća Požeško-slavonsku županiju, Brodsko-posavsku županiju i Vukovarsko-srijemsku županiju 44,9 posto glasova, prema istraživanju, dobiva HDZ-ova koalicija što izbori 8 mandata, SDP-ova 30,4 posto ili 5 mandata, a HDSSB 5,8 posto ili 1 mandat.
RTL navodi kako se prikazani rezultati odnose na glasače koji sigurno izlaze na izbore i znaju za koga će glasati.
U Slavoniji bi prema istraživanju 15 mandata odnijela HDZ-ova koalicija, 10 mandata SDP-ova, a 3 HDSSB. Niti Živi zid niti MOST ne prelaze prag. Agencija Promocija Plus – kaže da U ime obitelji – projekt Domovina – u 4. i 5. izbornoj jedinici uopće ne postoji… Isto tako, uz veliki naslov da je istraživanje provedeno na 10 000 ispitanika,ne stoji da je 10 000 ljudi ispitano u 10 izbornih jedinica. Manjim slovima ili na kraju teksta piše da u izbornim jedinciama koje se komentira istraživanje provedeno na 1,000 ispitanika…
Zatražili smo komentar profesorice Lidije Blagojević, kandidatkinje na listi U ime obitelji – projekt Domovina u 4. izbornoj jedinici:”Ovakva istraživanja koja provode pristrane agencije, imaju za cilj uvjeriti birače da ostanu kod kuće jer je ionako sve gotovo. I SDP-u i HDZ-u odgovara da birači ne izađu na birališta. I SDP-u i HDZ-u odgovaraju istraživanja u kojima osim velikih nitko drugi niti ne prelazi prag. Namjerno se ignoriraju svi ostali. U Slavonskoj metropoli Osijeku na vlasti je neprincipijelna koalicija SDP-a i HDZ-a čiji su rezultati vidljivi svakog dana sve više: Osijek se polako seli u Dublin, Dublin postaje Slavonska metropola. Nadam se da Slavonci na ovim izborima neće ostati kod kuće kukajući nad svojom sudbinom, već da će izaći na izbore i izboriti stvarne promjene. Baš u inat ovakvim agencijama koje su poznate po tome da je Ivo Josipović bio najomiljeniji političar uoči izbora koje je izgubio…”
Tekst se nastavlja ispod oglasa