Hrvatska kao destinacija u kojoj sezona traje 365 dana u godini

Ukupno gledano turistička sezona u razdoblju od siječnja do kraja srpnja ima pozitivan rezultat. Kako će biti do kraja godine, vidjet ćemo, rekao je ministar turizma Darko Lorencin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To će ovisiti i o uspješnosti kampanje kojom se Hrvatska želi predstaviti kao destinacija u kojoj sezona traje 365 dana u godini. Hoće li pomoći novi logo kampanje – Hrvatska 365?

Zamišljen kao slogan pilot-projekta osmišljavanja izvansezonske ponude ovaj bi znak mogao postati i opći logo hrvatskog turizma.

Zapravo je riječ o receptu koji je odavno poznat samo je trebalo imati petlje i primijeniti ga na domaćem terenu. Osnova je ujedinjavanje različitih sadržaja u bliskim odredištima, smatra ministar turizma Darko Lorencin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dvadeset i dvije destinacije koje su ušle u projekt morale su se obvezati da će najmanje 50% svih turističkih i ugostiteljskih sadržaja biti otvoreno nakon glavne sezone, a moraju ih pratiti i javne službe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.