Hrvatska kao destinacija u kojoj sezona traje 365 dana u godini

Ukupno gledano turistička sezona u razdoblju od siječnja do kraja srpnja ima pozitivan rezultat. Kako će biti do kraja godine, vidjet ćemo, rekao je ministar turizma Darko Lorencin.

To će ovisiti i o uspješnosti kampanje kojom se Hrvatska želi predstaviti kao destinacija u kojoj sezona traje 365 dana u godini. Hoće li pomoći novi logo kampanje – Hrvatska 365?

Zamišljen kao slogan pilot-projekta osmišljavanja izvansezonske ponude ovaj bi znak mogao postati i opći logo hrvatskog turizma.

Zapravo je riječ o receptu koji je odavno poznat samo je trebalo imati petlje i primijeniti ga na domaćem terenu. Osnova je ujedinjavanje različitih sadržaja u bliskim odredištima, smatra ministar turizma Darko Lorencin.

Dvadeset i dvije destinacije koje su ušle u projekt morale su se obvezati da će najmanje 50% svih turističkih i ugostiteljskih sadržaja biti otvoreno nakon glavne sezone, a moraju ih pratiti i javne službe.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/hrt
Photo: fah