U Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja danas se održavaju razgovori s predstavnicima velikih trgovačkih lanaca o vraćanju cijena određenog broja proizvoda na razinu s kraja prošle godine. Radi se o lancima Konzum, KTC, Lidl, Tommy, Plodine, Kaufland, Spar, Studenac, NTL te Mlin i pekare. Konzum je potvrdio da bi mogli podržati prijedlog, a KTC se nada kompromisu. Iz Lidla, Tommyja i Kauflanda nisu dali izjavu.
Ministar Davor Filipović s predstavnicima trgovačkih lanaca razgovara pojedinačno. Prvi je na redu bio Konzum, a potom KTC.
>Vlada traži od trgovaca vraćanje cijena namirnica na razinu od 31. prosinca; uskoro hitan sastanak
Fabris Peruško iz Fortenove kazao je da bi Konzum mogao podržati Vladin prijedlog, prenosi N1.
“Imali smo vrlo korektan razgovor, razgovarali smo o potencijalnim mjerama, mislim da ćemo postići dogovor. Mislim da ćemo podržati ono što je razgovarano danas”, kazao je Peruško, prenosi N1.
KTC: Nadamo se kopromisu
Drugi trgovački lanac na sastanku s ministrom Filipovićem bili su predstavnici KTC-a.
“Cijeli razgovor je prošao u konstruktivnom tonu i nadamo se da ćemo naći kompromis”, kazala je Daliborka Kranjčić, predsjednica uprave KTC-a. Na pitanje hoće li vratiti cijene na razine 31. prosinca 2022. i je li to bio zahtjev ministra, kazao je da je bilo razgovora o cijenama od tog datuma, ali da se razgovaralo o tome “koje su bile, što je sve utjecalo na dizanje i što je sve moguće napraviti da se neke od cijena korigiraju”.
Treći su na razgovoru bili predstavnici Lidla koji nakon sastanka s ministrom Filipovića nisu htjeli davati nikakve izjave. Predstavnici Tommyja i Kauflanda također nisu davali izjave.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/N1
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.