Teleoperater A1 Hrvatska izvijestio je da je policiji u srijedu prijavio “sigurnosni incident”, odnosno hakerski napad kojim je kompromitiran dio osobnih podataka dijela korisnika te mreže, no ne i informacije o bankovnim karticama i računima korisnika.
Teleoperater je precizirao da su potencijalno kompromitirana imena i prezimena, adrese, brojevi OIB-a te telefona manje od 10 posto korisnika mreže A1 Hrvatska, dok informacije o bankovnim karticama i računima nisu kompromitirane jer nisu dostupne u navedenoj bazi podataka.
Naglašavaju da intenzivno rade na utvrđivanju svih činjenica povezanih s sigurnosnim incidentom te da će sve korisnike, čiji su osobni podaci potencijalno kompromitirani, izravno obavijestiti. Teleoperater dodaje da je odmah podnesena kaznena prijava Policijskoj upravi zagrebačkoj i da su informacijski stručnjaci uključeni u otkrivanje počinitelja kaznenog djela.
”A1 Hrvatska krajnje ozbiljno shvaća ovu neugodnu situaciju te je odmah po prvim znakovima sumnje na nedopušteni pristup korisničkoj bazi trenutačno i bez odlaganja onemogućila daljnji neovlašteni pristup i poduzela dodatne mjere zaštite”, priopćio je teleoperater, nadodajući “da su o incidentu obaviještene nadležne institucije HAKOM i AZOP s kojima intenzivno surađuju.”
Dodaju da se drže najviših sigurnosnih standarda i zaštite podataka te da će nastaviti s dodatnim ulaganjima u poboljšanje sigurnosnog okruženja. “Ponavljanje navedenog sigurnosnog incidenta nije moguće te nije imalo niti će imati utjecaja na pružanje usluga korisnicima”, ističu u priopćenju.
Za sve dodatne upite i informacije stoje, kažu, na raspolaganju korisnicima na besplatni telefon 0800900830 i e-mail: sluzba.za.korisnike@a1.hr.