Besplatno dostupnim TV postajama – mršava trojka

Foto: Thinkstock

Televizijski program u Hrvatskoj i dalje se dominantno gleda na televizijskim prijemnicima, gledatelji nisu osobito zadovoljni besplatno dostupnim programima, no većinom nisu spremni dodatno plaćati nove televizijske usluge, pokazalo je istraživanje koje je za Agenciju za elektroničke medije (AEM) provela agencija IPSOS Puls.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ispitanici su dokumentarne filmove i informativni program ocijenili najkvalitetnijima, a većina preferira češće prikazivanje filmova i dokumentarnoga programa, pokazuje istraživanje o Navikama gledanja televizijskog programa provedeno u prosincu prošle godine na tisuću ispitanika, od kojih su 40 posto činili zaposleni, 29 posto učenici i studenti, 20 posto nezaposleni i 11 posto umirovljenici.

Iz AEM-a su u utorak objavili kako je ‘mršava trojka’ (2,9) prosječna ocjena koju su ispitanici dali besplatno dostupnim televizijskim postajama. Od nacionalnih televizija najviše su gledali i najboljom ocijenili Novu TV, potom RTL. Lokalne televizije gledali su znatno manje od nacionalnih, a najgledanije su bile Jabuka TV, Mreža i Z1 televizija.

Gotovo polovica ispitanika (48 posto) televiziju gleda između jednog i tri sata dnevno, najviše u večernjim satima i kod kuće (njih 99 posto). Dominantan način gledanja tv-programa i dalje je televizija (80 posto ispitanika), samo 15 posto ih program gleda preko prijenosnog, odnosno stolnog računala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gotovo dvije trećine kućanstava (73 posto) ima samo jedan televizor, petina dva, a četiri posto tri televizora. Dva posto kućanstava navelo je da nema ni jedan.

Spomenuto istraživanje AEM je naručila zbog svog rada u Povjerenstvu za izradu Prijedloga strategije prelaska digitalne zemaljske televizije na sustav DVB-T2 i dodjele frekvencijskog pojasa od 700 MHz, a kako bi utvrdila medijske potrebe i navike građana. Taj se dokument radi u sklopu šire Strategije razvoja širokopojasnog pristupa u Hrvatskoj u razdoblju od 2016. do 2020.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.