Danka Derifaj odbila nominaciju za Večernjakovu ružu jer se VL ispričao Thompsonu

Danka Derifaj
Danka Derifaj, Foto: fah

Novinarka RTL-a Danka Derifaj odrekla se nominacije za Večernjakovu ružu nakon jer je po njenim tvrdnjama novinarka Večernjeg lista neprofesionalno postupila.

“’Večernji list ispričao se u ponedjeljak Marku Perkoviću Thompsonu zbog neistina u razgovoru s Dankom Derifaj’, ponosno je danas na svom Facebook profilu objavio pjevač i tako ponovno pokrenuo uvrede i prijetnje svojih pristaša u mom smjeru. Ovo nije prvi puta da se Večernji list ponaša kao odjel za odnose s javnošću Perkovićevog odvjetničkog tima”, ocijenila je Derifaj.

“Autorica teksta ispričava se zbog nenamjerne pogreške koja se dogodila u tekstu. Ni u jednom trenutku nije joj bila namjera objaviti pogrešnu informaciju s namjerom da našteti ugledu gospodina Perkovića. Sporni dio je maknut je odmah iz članka na portalu Vecernji.hr sukladno zahtjevu odvjetnika Karačića.”, naveo je Večernji list nakon dopisa Thompsonovog odvjetnika referirajući se na tvrdnje o tome kako je Thompson prisvojio kvadrate i to na nelegalan način.

Derifaj dobila najmanje glasova za TV osobu godine

Derifaj je u svom priopćenju ustvrdila da ne želi da Večernji na njoj skuplja lajkove, ali treba podsjetiti da je njezina provala na terasu Marka Perkovića Thompsona dok mu je troje maloljetne djece bilo samo kod kuće – naštetila i njoj kao novinarki i RTL-ovoj emisiji Potraga.

Bilo kako bilo, Derifaj je jedna od pet nominiranih za TV osobu godine te je dobila najmanje, tek 3.68 posto glasova, dok je emisija Potraga u kategoriji TV emisija godine također dobila najmanje glasova, tek 1.98 posto.

Podsjetimo, RTL i mnogi drugi mediji od sredine kolovoza 2021. nastoje na sve načine opravdati provalu novinarke Danke Derifaj na terasu obiteljskog stana Marka Perkovića Thompsona u Splitu, o čemu je Narod.hr pisao. Jedan od tih medija je i Večernji list koji je 21. veljače 2022. na stranici i na portalu Večernjeg lista objavio tekst autorice Mije Buve pod naslovom Danka Derifaj: “Dobila sam prijetnje jer sam radila svoj posao, ukazala sam kako zakoni ne vrijede jednako za sve“.

Dr. Markić tužila Derifaj

Isto tako, izvršna direktorica udruge U ime obitelji, dr. Željka Markić tužila je Danku Derifaj 2016. godine kad je u prilogu o prvom Hodu za život koji je objavljen na RTL Direktu iznijela neistinitu tvrdnju da „dr. Markić zarađuje od tableta koje sprječavaju začeće“. Željka Markić dala je Derifaj intervju, u kameru, odgovarajući na njezina pitanja jasno rekla kako njezina tvrtka nikad nije prodavala kontraceptivna ili abortivna sredstva niti je ikad radila klinička ispitivanja koja bi istraživala kontracepciju, te je novinarku uputila kako njezine tvrdnje može provjeriti na tijelima nadležnim za izdavanje dozvola. Unatoč tome, Danka Derifaj objavila je prilog u kojem je o Željki Markić, bez dokaza, tvrdila sljedeće: “Kad je netko protiv pobačaja, onda je vrlo neobično da zarađuje od tableta koje sprječavaju začeće“.

>Dr. Željka Markić: ‘Ono što CNN ne može u SAD-u, RTL može u Hrvatskoj – niti nakon 3,5 godine presude nema’

Dr. Markić dokazala je da nije zarađivala na kontracepciji, ali je sutkinja Sandra Kantolić ipak nepravomoćno oslobodila Derifaj.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.