Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak na početku školske godine s ponosnom je najavljivala početak eksperimentalnog programa “Škola za život” koji se ove godine počeo primjenjivati u 73 osnovne i srednje škole u Hrvatskoj.
Cilj eksperimenta je bio bio učenike staviti u središte obrazovanja i naučiti ih kritičkom promišljanju, istaknula je tada ministrica, pohvalivši se kako je Europska komisija u svom monitoringu istaknula da se u Hrvatskoj provode ambiciozne reforme na svim razinama obrazovnog sustava te posebno apostrofirala projekt “Škola za život”.
Da se radi o raskoraku želja ministrice Blaženske Divjak i s druge strane ogorčenih roditelja, nastavnika i profesora, primjetio je i Teleskop.hr čija je sugovornica izjavila: “I ako po strani ostavimo cijeli cirkus oko njihove nabave, loše tehničkih karakteristika, kašnjenja u roku isporuke, mutne priče oko njihova održavanja… ostaje činjenica da se naša djeca pretvaraju u zombije koji cijeli dan bulje u ekran i gledaju u pokretne slike. Postaju promatrači života, a ne aktivni sudionici.!”
Sustav izlaže djecu nepotrebnom gledanju tableta pod izlikom školovanja, dok s druge strane stručnjaci navode da mobilne naprave treba ograničiti, jer su djeca njima izložena u prevelikoj mjeri, primjetili su mnogi roditelji.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja osiguralo je 13,5 milijuna kuna za opremanje 73 eksperimentalne škole.
Nažalost, dva mjeseca od početka školske godine eksperimentalni program pokazao je da ima velikih nedostataka te roditelji nisu zadovoljni njegovim provođenjem. Program zbunjuje kako nastavnike tako i učenike, ističe Teleskop.
Ministrica gotovo na svakom pojavljivanju u javnosti ističe važnost ovog projekta, dok roditelji djece koja pohađaju eksperimentalni program “Škola za život” smatraju da je slogan daleko od stvarnog života i životnih potreba i da ministrica ne osluškuje njihove želje i potrebe učenika.
Tekst se nastavlja ispod oglasa