Prošlog tjedna je Državno izborno povjerenstvo objavilo financijske izvještaje o financiranju izborne promidžbe na parlamentarnim izborima koji su se održali 5. srpnja.
Među izvješćima objavljeno je i ono ekstremno lijeve platforme Možemo, koju čine koalicija stranaka: Možemo, Nova ljevica, Orah, Radnička fronta, Za grad i Zagreb je naš.
Ova koalicija je u promidžbi potrošila 765.989 kuna, primici su joj bili tek neznatno manji, 765.992 kune te je u plusu je tri i pol kune. Od donatora je dobila 192 tisuće kuna.
Koalicija s Možemo je u svojoj kampanji najviše novca potrošila na oglašavanje na radiju, a najmanje za oglašavanje na televiziji. Dok je za oglašavanje na televiziji izdvojila 2.562,50 kuna, za oglašavanje na radiju dala je 263.792,65 kuna. Za usluge promidžbe i informiranja potrošila je sveukupno 655.781,37 kuna.
> (VIDEO) Omiljeni hrvatski DJ-i: Prodanović, Jokić, Tedeschi
Pri tome je zanimljivo da se koalicija oglašavala na radijskoj stanici Yammat FM u čijem je suvlasništvu vlasnik Atlantic Grupe Emil Tedeschi. Inače, na Yammat FM-u osim platforme Možemo nije se oglašavala niti jedna druga stranka koja je ušla u Hrvatski sabor.
Suvlasnik Yammat FM-a je tvrtka E2E4MUSIK, koja je tvrtka kći tvrtke Yello d.o.o. Direktor te tvrtke je član uprave Atlantic Grupe Neven Vranković, dok je vlasnik Emil Tedeschi.
Tvrtka koje u ime platforme Možemo bila zadužena za oglašavanje na pojedinim mjestima, pa tako i na Yammat FM-u je Initiative d.o.o, čiji je osnivač I&F McCann grupa iz Srbije.
Za oglašavanje kod grupe pružatelja medijskih usluga Radio 101, Yammat FM i R Sljeme, koalicija s Možemo je s popustom izdvojila oko 130.000 kuna.
Podsjetimo, stranke će iz državnog proračuna dobiti novac koji predstavlja naknadu za izbornu promidžbu, odnosno za troškove plakata, spotova i reklama. Za svako osvojeno saborsko mjesto, stranke će dobiti 135.000 kuna poreznih obveznika. Platforma Možemo će za osvojenih sedam mandata dobiti oko 810.000 kuna.
Tekst se nastavlja ispod oglasa