Kolumnist 24sata Tomislav Klauški zlorabio smrt Olivera Dragojevića za obračun s Markom Perkovićem Thompsonom

Foto: fah, montaža narod.hr

Novinar i kolumnist 24sata Tomislav Klauški iskoristio je smrt glazbenika Olivera Dragojevića kako bi se preko njega obračunao s pjevačem Markom Perkovićem Thompsonom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sam ton Dalićevih izjava, isključivih i konfliktnih, kojima je branio kontroverznog pjevača na tragu su Thompsonova opusa”, piše Tomislav Klauški koji napada izbornika hrvatske nogometne reprezentacije Zlatka Dalića i pjevača Marka Perkovića Thompsona u kolumni za 24sata koju prenosimo.

“Zadnjih desetak dana Zlatko Dalić bio je spreman zaratiti sa svima koji su kritizirali povezivanje reprezentacije s Markom Perkovićem Thompsonom.

Dr. Markić: Kako je Tomislav Klauški iskoristio bolesnu djecu za napad na neistomišljenike

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njegovu pjesmu proglasio je himnom reprezentacije, novinaru je odbrusio da ga ne provocira pitanjima o Thompsonu, nekidan je poručio svima koji ne žele slušati Thompsona da “zatvore prozore i gledaju Big Brother”. Vukao je Thompsona od Zagreba preko Varaždina do Livna.

Bio mu je sponzor i praktički menadžer.

A jučer je izrazio iskreno žaljenje zbog smrti Olivera Dragojevića za kojeg je prije nego što je postao viceprvak svijeta u Rusiji izjavljivao kako mu je on “definitivno najdraži pjevač“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I sad više nikome nije jasno.

Jer, upravo je osoba Zlatka Dalića, samozatajnog promotora poniznosti, povezala dva pjevača poput dvije krajnosti: jednog koji dijeli i drugog koji je povezivao. Ne samo Hrvatsku nego i mnogo šire.

Kao što je Thompson mnogo šire sramotio Hrvatsku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Premda dalmatinskog podrijetla”

Čuđenje, pa i podsmijeh, izazvao je i brzojav sućuti promotorice Zajedništva, predsjednica Kolinde Grabar Kitarović, obitelji Dragojević u kojem se posebno isticala opaska kako je “premda dalmatinskog podrijetla” Oliver bio omiljen i slušan u svim dijelovima Hrvatske, a i šire, uključujući i mnoge udaljene krajeve svijeta.

Posve je, dakle, slučajno, ali je itekako znakovito da smo u samo par tjedana dobili priliku komparirati Thompsona i Olivera, dvije pjevačke, ali i društvene ikone, koje zapravo nisu mogle biti različitije. I preko kojih Zlatko Dalić, predsjednica države i mnogi drugi šalju potpuno različite poruke.

Oko Olivera se Hrvatska lako mogla ujediniti. Oko Thompsona se Hrvatska uspjela posvađati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pomirivao ljude

Oko Olivera i njegova nasljeđa Zlatko Dalić nije morao ušutkivati novinare, optuživati “pet posto građana” da ne cijene njegove pjesme i da to imaju pravo izražavati unutar svoja četiri zida.

Oliver je pomirivao ljude, s njegovim se pjesmama nije bilo teško poistovjećivati, “premda je bio dalmatinskog podrijetla”, kako reče predsjednica.

Nasuprot njemu, Thompson je huškao ljude, manifestirao ekskluzivno domoljublje, politizirao svoju glazbu budući da je samo tako mogao izazvati pažnju i kreirati slavu (kao i zaradu), a premda se nametao kao ikona hrvatstva, njegova “himna reprezentacije”, pjesma “Lijepa li si”, ne spominje Zagreb, kao glavni grad sa četvrtinom stanovnika, ali slavi Herceg-Bosnu.

Možda se Zagreb teško rimuje.

Bez Olivera je teško mogla proći i najmanja fešta. Thompson je uspio pokvariti najveću feštu u zadnjih dvadeset godina.

Spali s Olivera na Thompsona

Pa ipak, kontroverznog pjevača proglasili su “guruom reprezentacije”, “ikonom” koja zaslužuje voziti se u pobjedničkom autobusu s reprezentativcima, iako se upravo oko Olivera Hrvatska najlakše ujedinila, uključujući i samog Dalića i niz nogometaša koji su jučer izrazili sućut.

Oliver Dragojević bio je najveći (iako možda ne veći od života, kao Mišo), ali Hrvatska se ipak nekako uspjela srozati na razinu Thompsona, čovjeka koji je manjak glazbenog talenta i karizme kompenzirao desničarenjem, politiziranjem, lukrativnim domoljubljem, radikaliziranjem i nadasve, izazivanjem podjela.

O problemima sa zakonom da i ne govorimo.

Sam ton Dalićevih izjava, isključivih i konfliktnih, kojima je branio kontroverznog pjevača na tragu su Thompsonova opusa. Oko Olivera nema takvih tonova.

I zato je Oliver Dragojević, “premda dalmatinskog podrijetla”, istinska ikona i guru hrvatskog zajedništva, a ne Marko Perković Thompson sa svojim novokomponiranim kvazipatriotskim melosom koji budi niske strasti, umjesto da nadahnjuje i ujedinjuje.

Pa ako ništa drugo, zbog Oliverovih pjesama nikoga se neće prisiljavati da “zatvaraju prozore”. Dapače, zbog njih se prozori otvaraju. Kao i čitava društva.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.