Lufthansa obilježava 50 godina rada u Hrvatskoj

FaH

Njemačka zrakoplovna kompanija Lufthansa ove godine obilježava 50 godina rada s Hrvatskom, s kojom trenutno ima oko 50 letova tjedno, na kojima bilježi i dobru popunjenost, doznaje se od generalnog menadžera Lufthansa Grupe za Hrvatsku, BiH, Crnu Goru, Sloveniju i Srbiju Bernharda Wodla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Zadovoljni smo rezultatima koje ostvarujemo u Hrvatskoj, dobro surađujemo i letimo na sve veće zračne luke, Zagreb, Split, Dubrovnik, Pulu i Zadar, a ove smo godine i povećali broj letova”, kaže za Hinu Wodl, ocjenjujući i da su novim zračnim lukama u Zagrebu i Dubrovniku putnici puno dobili, pogotovo turisti kojih dosta leti s njima iz i u Hrvatsku.

Govoreći o 50 godina poslovanja Lufthanse s Hrvatskom, podsjeća da je sve počelo 25. kolovoza 1967. kada je ostvaren njihov prvi let iz Frankfurta prema Zagrebu sa zrakoplovom Boing 727 Europa Jet.

Od tada Lufthansa preko svojih čvorišta zračnih luka Frankfurt i München povezuje Hrvatsku s više od 200 destinacija širom svijeta, a ukupno preko svojih europskih čvorišta s više od 308 odredišta u 103 države svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lufthansa se, kako najavljuje Wodl, priprema i za obilježavanja te velike godišnjice, u sklopu čega će tijekom ljetnih mjeseci na ulicama Zagreba građani i turisti imati priliku sresti rikše u Lufthansinim bojama s QR kodom kojim će moći ostvariti određene popuste pri kupnju avio karata, a u planu je i nekoliko dobrotvornih događanja.

“Osim visoke kvalitete usluga i sigurnosti, Lufthansa vodi računa i o društveno odgovornom ponašanju u svakoj zemlji gdje posluje, pa će tako povodom 50 godišnjice u Hrvatskoj u Centru za rehabilitaciju djece i mladih u Zagrebu, u kojem dnevno boravi 50-tak osoba, osoblje Lufthanse obojati zidove prostorija, a polaznici Centra će istodobno ručno izrađivati foto okvire s porukom 50 godina Lufthanse, koje ćemo poklanjati na završnom događanju i proslavi u rujnu ove godine”, otkriva Wodl.

O samoj Lufthansi Grupi iznosi podatke da putem svojih članica Austrian Airlinesa, Brussels Airlinesa, same Lufthanse, SWISS-a i Eurowingsa, koji je njihov niskotarifni prijevoznik, ostvaruje više od 11 tisuća letova tjedno u više od 100 država svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema podacima Lufthansa Grupe, ovogodišnji travanj ta je zrakoplovna kompanija zaključila s ukupno 11,2 milijuna putnika, što je porast od 25,1 posto u odnosu na isti prošlogodišnji mjesec.

Istodobno su zabilježili i porast prodaje za 25,2 posto, što je dovelo i do povećanja faktora opterećenja sjedala za 6,2 postotnih bodova, na 82,3 posto, i što su za cijelu Grupu rekordni rezultati za mjesec travanj s obzirom i na broj putnika i korištenje zrakoplova.

Poraste su zabilježile i sve tvrtke-članice Grupe, a svime time nastavljeni su pozitivni trendovi iz prošle godine, kada su ostvarili jedan od najboljih rezultata u Lufthansinoj povijesti s rekordnih 110 milijuna prevezenih putnika, prilagođenom dobiti od 1,75 milijardi eura, konsolidiranim rezultatom od 1,8 milijardi eura te prodajom od 31,7 milijardi eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lufthansa Grupa posjeduje ukupno 617 zrakoplova, a do 2025. njene članice planiraju preuzeti dodatnih 205 novih zrakoplova, čime će, kako očekuju, i dalje biti jedna od najvećih i najmodernijih zrakoplovnih flota u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.