Dobra vijest – polusatna karta od 4 kune će se i dalje moći kupiti, a loša je da je više nećete moći kupiti u samom javnom prijevozu. Na kioscima će se i dalje prodavati karte od 4, 7, i 10 kuna – ali u vozilima samo nova, najskuplja, od čak 15 kuna!
Sidikat nije sretan s ovom odlukom: njima nova, skuplja karta koja će vjerojatno važiti puna tri sata nije sporna, ali smatraju da će se oni naći na udaru nezadovoljstva putnika obzirom da će im smjeti ponuditi samo tu kartu.
Dražen Jović, predsjednik sindikata Zagrebačkog holdinga-ZET, rekao je za t-portal kako će takva odluka najviše štetiti upravo vozačima. Logično bi bilo, napominje, da se svima koji se voze javnim prijevozom u svakom trenutku omogući kupnja karte koju žele.
“Ljudima se to neće svidjeti, što je sasvim normalno. A ljutit će se, naravno, na nas“, kaže Jović pa dodaje kako se vozači boje da će to dovesti do još većeg broja incidenata, odnosno napada na njih. Kaže i kako ZET posluje s velikim gubicima, a ovo je način na koji ih se pokušava malo smanjiti.
Usto, od 1. svibnja putnici ZET-a nemaju više pravo na oprost prvog prekršaja. Popularna odluka po kojoj ste mogli izbjeći plaćanje kazne ako ste prvi put uhvaćeni bez karte sad je prošlost, a u ZET-u kažu da je mjera ionako bila zamišljena kao privremena.
Ministar Pavić: Prijedlog novoga zakona o beneficiranom radnom stažu neće se odnositi na ZET
“Uvažavajući mišljenja korisnika koji savjesno plaćaju uslugu prijevoza, kao i uz odgovornu upravljačku politiku, dosadašnja pogodnost, koju se moglo koristiti dulje od godinu dana, više se ne primjenjuje. Uvjereni smo da je tolerantniji pristup dodatno pobudio svijest da uslugu prijevoza treba plaćati kao i svaku drugu, posebice zato što se u proteklom razdoblju, u skladu s mogućnostima prijevoznika, kao i potrebama korisnika, dodatno modulirao sustav naplate, čime je usluga prijevoza postala još dostupnija”, kažu u ZET-u.
Tekst se nastavlja ispod oglasa