Jutarnji list iz modnog kuta o Plenkovićevu stilu: Opisali koliko ‘svježe premijer izgleda u narančastoj uniformi’

Plenković Jutarnji list
Zagreb, 15.3.2022.- Predsjednik Vlade Andrej Plenkoviæ posjetio je francuski nosaè zrakoplova "Charles de Gaulle". Godišnjim planom meðunarodne obrambene suradnje tijekom ožujka 2022. godine provode se bilateralne aktivnosti s francuskom ratnom mornaricom u kojima sudjeluju snage HRZ i snage s francuskog nosaèa zrakoplova "Charles de Gaulle". Na slici Andrej Plenkoviæ i zapovjednik nosaèa zrakoplova "Charles de Gaulle", kapetan Sébastien Martinot. foto HINA/ Vlada RH/ ua

U četvrtak 17. ožujka Jutarnji list izvijestio je o premijeru Andreju Plenkoviću i njegovu obilasku francuskog nosača zrakoplova “Charles de Gaulle” povodom zajedničkog leta francuskih i hrvatskih vojnih zrakoplova. U tome ne bi bilo ništa čudno da se Jutarnji list nije odlučio dati uvid u Plenkovićev modni stil, umjesto političkog ili vojnog uvida u suradnju Francuske i Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Prilikom posjeta francuskom nosaču zrakoplova premijera smo mogli vidjeti u nesvakidašnjem izdanju. Naviknuti na njegova otmjena tamna odijela, hrvatski građani ostali su iznenađeni koliko svježe premijer izgleda u narančastoj uniformi.

S njim je bio i ministar obrane Mario Banožić, kojemu vedre boje također lijepo stoje”, ustvrdio je u sjevernokorejskom stilu nepotpisani novinar Jutarnjeg lista.

Plenković i konferencije Jutarnjeg lista

Inače, Plenković njeguje dobre odnose s Jutarnjim listom/Hanza mediom pa je tako u siječnju 2020. sudjelovao je na konferenciji Jutarnjeg lista Energetika 2020. – Green New Deal za Hrvatsku, dok se u rujnu 2020. pojavio na otvaranju izložbe “Zagreb – grad koji treba našu ljubav” u organizaciji Jutarnjeg lista i Cropixa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Isto tako, na konferenciji “30 godina samostalnosti – ključni hrvatski uspjesi” koju su u lipnju 2021. organizirali Hanza Media i Jutarnji list pojavili su se članovi Vlade, kao i sam predsjednik Vlade. Tada su kao partneri organizatora između ostalih navedeni HŽ infrastruktura, Hrvatska gospodarska komora, Končar, Podravka, PBZ – u kojima država ima većinski ili značajan udio vlasništva.

Plenković 2020. naredio medijima sudjelovanje u kampanji za cijepljenje

Podsjetimo, Plenković je javno medijima govorio što očekuje od njih za vrijeme krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.

U prosincu 2020., kada je Vlada počela  kampanju za cijepljenje, Krunoslav Capak je najavio da HZJZ planira zakup medijskog prostora i izradu materijala, a Plenković je dodao: “Nositelj kampanje je HZJZ čija je ovo domena i tu ćemo im pomoći. Ono što očekujem je od svih medijskih kuća da se uključe u ovo, čvrsto. To podcrtavam, da otklanjamo nebuloze koje se pojavljuju u eteru. Što više u eteru bude suvislih ljudi koji govore što je istina više će se ljudi cijepiti. Manje košta dobar PR nego smrt od covida”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>Koalicija s Možemo se na izborima oglašavala na radijskoj stanici čiji je suvlasnik Emil Tedeschi

Također, pretprošle godine nakon što je uhićen šef Janafa Dragan Kovačević, otkriveno je da su njegov “Klub” u tajnosti posjećivali bivši predsjednik Stipe Mesić, sadašnji predsjednik Zoran Milanović, admiral hrvatske vojske, tri ministra u Vladi Andreja Plenkovića, a spominjalo se da su u “Klub” zalazili i brojni novinari, među njima navodno i pater Ivan Tolj, danas siva eminencija Večernjeg lista, a u prošlosti ključni čovjek Jutarnjeg lista.

Financiranje medija – Hanza media dobila 10 milijuna kuna

Mediji u Republici Hrvatskoj mogu dobiti novac od države prijavljujući se na razne projekte, a isplate dobivaju od raznih ministarstava, pa sve do vlade, Sabora te od brojnih agencija i zavoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tu treba dodati i novac koji veliki mediji mogu dobiti iz lokalnih proračuna za oglašavanje, financiranje lokalnih i nacionalnih medija te od Agencije za elektroničke medije putem Fonda za pluralizam.

Jedan dio prihoda medija svakako čine i oglašavanja državnih tvrtki kojih Hrvatska ima poveći broj. Ne samo da ih ima puno već se tvrtke poput HEP-a, INA-e i sličnih nalaze među najvećim oglašivačima.

Mediji isto tako mogu dobiti potporu za usluge promidžbe glede praćenja izbora od Državnog izbornog povjerenstva, a tu je i oglašavanje velikih tvrtki koje mogu biti više ili manje bliske vlasti.

U razdoblju od 2017. do 2021. godina Hanza media je iz državnog proračuna dobila oko 10 milijun kuna. Posebno se istaknula “financijska injekcija” od 596.000 kuna koje je Hanza media dobila od Državnog izbornog povjerenstva za praćenje izbora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.