Erste&Steiermärkische Bank d.d. dio je međunarodne Erste Group, koja potječe još od 1819. godine i prve Austrijske štedne banke. Erste grupa se razvila u jednog od najvećih pružatelja financijskih usluga u srednjoj i istočnoj Europi te ima 46.600 zaposlenih i 2500 poslovnica u 7 država: Austriji, Češkoj, Slovačkoj, Rumunjskoj, Mađarskoj, Hrvatskoj i Srbiji. Predsjednik spomenute Erste Grupe je Andreas Treichl, Austrijanac čija bankarska karijera je započela još 1977. godine.
Erste&Steiermärkische Bank d.d. pod tim imenom posluje od 1. kolovoza 2003., a nastala je spajanjem Riječke banke d.d., Rijeka i tadašnje Erste&Steiermärkische Bank d.d., Zagreb. Obje banke imale su značajnu ulogu na hrvatskom financijskom tržištu. Riječka banka, osnovana 1954. godine, s 50-godišnjom tradicijom u bankarstvu predstavljala je vodeću banku grada Rijeke, Primorja i Istre, a Erste&Steiermärkische Bank d.d. Zagreb nastala je 2000. godine spajanjem triju regionalnih hrvatskih banaka: Bjelovarske, Trgovačke i Čakovečke banke.
Predsjednik uprave Erste banke od 1. svibnja 2015. godine je Christoph Schoefboeck. Prije tog imenovanja bio je na funkciji člana Uprave zaduženog za rizike (CRO – Chief Risk Officer). Uz njega, u upravi su i Borislav Centner, Martin Hornig, Slađana Jagar i Zdenko Matak.
Nadzorni odbor čine predsjednik Willibald Cernko, zamjenik Sava Ivanov Dalbokov te članovi Franz Kerber, Hannes Frotzbacher, Judit Ágnes Havasi i Renate Veronika Ferlitz.
Podsjetimo, Erste banka je u sklopu promidžbene kampanje „Hrvatska treba ljude koji vjeruju u sebe“ promovirala video spot kojim promiče ‘transrodnost’ i homoseksualni stil života.
(VIDEO) Erste banka svojim spotom promiče ‘transrodnost’ i homoseksualni stil života
Lik Andrije u video-spotu govori o Hrvatskoj kojoj su potrebni ljudi koji vjeruju u ljubav te prikazuje istospolni par, dva mlada muškarca koji se drže za ruke, a dok govori kako su Hrvatskoj potrebni ljudi koji se usude prikazana je ‘transrodna osoba’.
Reklama Erste banke promiče ‘transseksualnost’ i ‘transrodnost’ a dolazi u trenutku dok se u hrvatskom javnom prostoru neprestano upozorava na opasnosti ratifikacije Istanbulske konvencije koja besramno iskorištava borbu protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji u svrhu nametanja ideologije.
Iz Erste banke su se nedavno oglasili o spomenutoj televizijskoj reklami: „Smatramo bitnim naglasiti da nije došlo do bilo kakvog povlačenja televizijskog spota ili skraćivanja s namjerom izostavljanja nekog njegovog dijela. Upravo suprotno, smatramo da će elementi kampanje u svim njezinim formatima i dalje adekvatno promovirati temeljnu ideju, a to je prosperitet društva kao cjeline” te dodaju da o izbacivanju kadrova nema govora, jer bi time “poništili upravo one vrijednosti koje žele promovirati”.
CitizenGO poziva da potpišete peticiju Erste banci – ‘Hrvatska treba ljude koji vjeruju u sebe, u brak, u obitelji!’. To možete učiniti OVDJE.
Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.