Tomašević uhvaćen u još jednoj laži: ‘Ne koristimo PR agencije’

agencije
Fah

Transparentnost, transparentnost, transparentnost… Jedna je od glavnih krilatica ekipe iz Možemo koja je na vlasti u Zagrebu. No, osim deklarativne transparentnosti, nismo vidjeli onu na djelu. Naime i prije nego što smo dobili dokaz da je gradska vlast naručila PR usluge za KB Sv. Duh u vrijednosti većoj od 64 tisuće kuna, Narod.hr poslao je upit Gradu o korištenju PR agencija. Odgovor je bio – ne koristimo niti jednu PR agenciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, u utorak smo dobili presliku prvog računa i narudžbenice za plaćanje PR agencije za Kliničku bolnicu Sveti Duh koja je u vlasništvu Grada Zagreba.

Na narudžbenici je potpis Danijele Dolenec (Možemo), zamjenice gradonačelnika Zagreba, kojim se potvrđuje plaćanje od 64 tisuće kuna bez PDV-a za paket usluga PR agencije Integralni marketing i komunikacije d.o.o.

>EKSKLUZIVNO Dolenec naručila PR usluge za više od 64 000 kuna za novu upravu KB Sveti Duh

No, prije nešto više od mjesec dana, dakle 6. srpnja, a narudžbenicu za PR usluge dogradonačelnica Dolenc napisala je 13. lipnja, dakle ranije, iz gradske službe za odnose s javnošću odgovoreno nam je da se gradonačelnik i gradska uprava ne korite uslugama ni jedne PR agencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako naše pitanje nije obuhvaćalo gradske tvrtke i ustanove, potpis Danijele Dolenec je na narudžbenici za naručivanje PR usluga koja je nastala mjesec dana ranije od njihova odgovora.

Uz to, gradonačelnika Tomaševića pitanje o angažmanu PR agencije vidno je iznerviralo te je umjesto konkretnog odgovora novinaru Z1 televizije koji mu je pitanje postavio, počeo pričati i o općenitim uštedama, rezanju plaća, voznog parka…

>Pogledajte bahati Tomaševićev odgovor na pitanje o plaćanju PR agencije za bolnicu Sv. Duh

No, da ne bi bilo zabune, portal Narod.hr će od Grada Zagreba i aktualnog vodstva grada na čelu s ekipom iz Možemo, tražiti za svaku pojedinu gradsku ustanovu, kojih je ukupno nekoliko stotina, podatke o korištenju i angažiranju PR agencija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetimo, kako smo u utorak objavili, Klinička bolnica Sveti Duh u vlasništvu Grada Zagreba u samo mjesec dana platila je 13.375 tisuća kuna usluge PR agencije Integralni marketing i komunikacije d.o.o., a ukupna cijena naručenih PR usluga penje se na više od 64 tisuće kuna. Narudžbenicu je potpisala Danijela Dolenec, zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Tomislava Tomaševića.

Riječ je o još jednoj aferi u toj gradskoj bolnici otkako joj je na čelu ravnateljica prof. dr. sc. Ana Marija Šimundić postavljena na to mjesto u mandatu ekstremno lijeve zagrebačke vlasti na čelu s Tomaševićem.

Prema računu za izvršene usluge koji smo dobili na uvid, Grad Zagreb je u ime naručitelja usluge – KB Sveti Duh, potvrdio narudžbenicu ponude za ”usluge promocije za provedbu PR aktivnosti” od PR agencije Integralni marketing i komunikacije d.o.o. vlasnice Ankice Mamić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Riječ je, kako stoji u narudžbenici koju je svojim elektroničkim potpisom ovjerila zamjenica gradonačelnika Tomaševića, Danijela Dolenec, o “kompletu usluga promocije za provedbu PR aktivnosti” u vrijednosti od 64.200 kuna bez PDV-a.
U računu koji smo dobili na uvid, za mjesec dana, od 14. lipnja do 14. srpnja, navedena agencija na temelju narudžbenice kompleta usluga, izdala je KB-u Sveti Duh račun na 13.375 kuna s PDV-om.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.