Uspješno završen osječki tjedan Svjetskog saveza mladih Hrvatska

Foto: SSMH

Povodom Tjedna Svjetskoga saveza mladih Hrvatska, osječka podružnica udruge Svjetski savez mladih Hrvatska u suradnji sa Savjetom mladih Osječko-baranjske županije organizirala je online konferenciju „Proaktivac, ne reaktivac“ od 4. do 6. studenoga 2020. godine na kojoj su nastupili vrhunski govornici s područja poduzetništva. Konferencija se mogla pratiti na Facebook stranici World Youth Alliance Hrvatska te na YouTube kanalu Svjetski savez mladih Hrvatska, gdje je i dalje dostupna za pregled.

Svjetski savez mladih Hrvatska (SSMH) organizacija je koja okuplja više od 150 mladih u dobi od 18 do 30 godina i djeluje u tri hrvatska grada – Zagrebu, Splitu i Osijeku. Budući da se posljednjih nekoliko godina intenzivno bavi pitanjima koja su od važnosti za mlade u Hrvatskoj kao što su obrazovanje, zaposlenost mladih i iseljavanje mladih iz Hrvatske, SSMH je prepoznao kako su mladima potrebni oni oblici edukacije koji će im pomoći u njihovim daljnjim koracima u karijeri i obrazovanju, smanjiti osjećaj napetosti te im omogućiti usvajanje proaktivnoga, a ne reaktivnog pristupa životnim izazovima. Stoga je konferencija “Proaktivac, ne reaktivac” namijenjena onima koji imaju ideju, ali im je potrebna dodatna motivacija, kao i onima koji žele raditi na sebi, vole učiti i otkriti nešto novo.

Konferenciju je otvorila Ivona Zgrabljić, poduzetnica iz Zagreba, vlasnica tvrtke Edukator Kreator, poslovna trenerica i kozultantica. Tema prvog dana bila je “Nezaposlenost kao prilika”, gdje je predavačica ukazala na to kako otkriti svoje potencijale i talente te ih plasirati na tržište. Nakon predavanja održana je  radionica pod nazivom “Kako osmisliti i realizirati poslovnu ideju” na kojoj su sudionici dobili poticaj da pretvore svoje talente u mogućnosti.

Drugoga dana konferencije, Milan Puvača, vlasnik i CEO tvrtke Ofir d.o.o., inspirativnom pričom o neobičnom osnivanju IT tvrtke Ofir približio je sudionicima svoj put pokretanja vlastitoga posla, istaknuvši važnost vizije pri osnivanju tvrtke. Pritom je sa sudionicima podijelio vlastita iskustva koja im mogu pomoći u nošenju s mogućim problemima prilikom pokretanja vlastitoga posla.

Na konferenciji je održana i panel-rasprava na kojoj su o mogućnostima (samo)zapošljavanja mladih te važnosti poticanja mladih kroz politike za mlade raspravljali državni tajnik Dragan Jelić, predsjednik Županijskog savjeta mladih Osječko-baranjske županije Marko Kapular te mladi poduzetnici Kristina Kasumović, Katarina Horvat i Milan Puvača.

Konferencija je zaključena temom brendiranja i marketinga. Kristijan Šimičić, direktor tvrtke Edukos – centar znanja iz Osijeka, predavanjem o brendiranju na tržištu podijelio je svoje iskustvo isticanja pred konkurencijom, pri čemu je istaknuo da su umjerenost i poniznost ključne za oblikovanje autentične slike sebe i svoga poduzeća u javnosti. Sudionici su nakon toga sudjelovali na Zoom radionici koju je vodio Mario Glasnović, projektni i marketinški menadžer Edukosa, koji je objasnio važnost digitalnoga marketinga za brendiranje svoje usluge.

Predavanja i panel-rasprava mogu se pronaći na sljedećim poveznicama:

  1. Ivona Zgrabljić: Razdoblje nezaposlenosti – prilika, a ne prokletstvo

https://www.youtube.com/watch?v=CfdgtxAaeWs

  1. Milan Puvača: Kako pokrenuti vlastiti posao

https://www.youtube.com/watch?v=w1BCM7ODbog

  1. Panel-rasprava: Mogućnosti (samo)zapošljavanja mladih

https://www.youtube.com/watch?v=2UWma5wVGBw&t=18s

  1. Kristijan Šimičić: Brendiranje na tržištu

https://www.youtube.com/watch?v=oPQN9r8bBSQ

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr