Nakon što je Rene Bitorajac objavio satirični video-uradak “Mi Hrvati”, doživio je niz negativnih komentara i uvreda na društvenim mrežama. Naime, uz glazbenu podlogu uspješnice ‘The Sound of Silence’ Simona and Garfunkela iz 1964. godine, Bitorajac opisuje Hrvate kao mrzovoljne prevarante koji potkradaju turiste, kao vjerske fanatike, ustašoide, nepristojne, vulgarne, pune mržnje prema neistomišljenicima…
Također, objavljena je priča kako je razotkriven Rene Bitorajac: Za privatni cabaret u kinu Mosor, kako se navodi, tražio je novac od zagrebačkog gradonačelnika Bandića i ministra Hasanbegovića, a kad ga nije dobio objavio je filmić “Mi Hrvati” u kojem vrijeđa sve što je hrvatsko.
Povodom tog videa javio nam se čitatelj i razotkrio koje događaje s fotografija Bitorajac pripisuje Hrvatima:
U videu “MI HRVATI BY RENE BITORAJAC” stavljene su fotografije navijača ruskog Spartaka s nacističkom zastavom te brojne slike poljskih, grčkih i ruskih huligana koji u spotu glume Hrvate (?!), zapaljene LGBT zastave u Americi… Više pročitajte ovdje.
No, cijela priča ne prestaje ovdje – vlasnik kafića “Zeus Faber”, Miro Andrić, odlučio je uputiti dopis Zagrebačkoj pivovari nakon nemilih događaja upozoravajući kako se narušava struktura njegova posla ako pivo koje on prodaje reklamira osoba koja vrijeđa sve Hrvate,a osobito nogometne navijače.
Cijeli dopis donosimo u nastavku:
Poštovani,
Kako je g. Rene Bitorajac angažirani pojedinac na reklamama Zagrebačke pivovare, a ujedno se otvoreno stavio na stranu propagande o omalovažavanju i vrijeđanju osjećaja hrvatskih građana i njenih institucija, Katoličke Crkve… nismo zadovoljni njegovim pojavljivanjem na vašim reklamama. Naši gosti negoduju njegovom pojavom jer se osjećaju povrijeđenima.
Stoga, mislimo da nije dobro birati takve osobe za promicanje vaših proizvoda, pogotovu za vrijeme predstojećih utakmica. Da ne govorimo o plakatima.
U slučaju nastavka ovakve kampanje, nismo sigurni da ćemo u našim ugostiteljskim objektima moći izlagati vaše flajere i ostale materijale s njegovim likom.
S poštovanjem i nadom da nas razumijete,
Miro Andrić
Car Herc doo
Odlučili smo kontaktirati gospodina Andrića, kako bismo otkrili što ga je potaknulo na ovaj korak. “Kafić je otvoren već nepunih 10 godina i imamo organizirano gledanje utakmica kod nas. Radi se o tome da nam je određen broj ljudi sugerirao, neki su čak i prosvjedovali, zbog plakata s fotografijama g. Renea Bitorajca, koji se uključio u neku svoju kampanju i borbu za vlastite interese, no narušio je interese nekog drugoga”, rekao je Andrić, vlasnik kafića “Zeus Faber”.
“Ja prezentiram nečiji stav, ali i svoj osobni stav kao vlasnik, međutim, ako bilo tko ima svoj stav o nekom problemu – neka ga iznosi sam, no ne da narušava strukturu našeg posla i one s kojima imamo potpisan ugovor”, rekao je, dodavši: “Želio sam naglasiti Zagrebačkoj pivovari da će i oni biti zakinuti ako se nastavi ovakva kampanja. Značajan broj ljudi koji gledaju utakmice, više je hrvatski orijentiran i doživljava domovinu svojom, a i sama promidžbena kampanja Zagrebačke pivovare bazira se na takvoj vrsti gledatelja – gdje oni čak malo slobodnije, nego u nekim drugim medijima – izražavaju stav”.
Pojasnio je kako Zagrebačka pivovara ističe emotivnu notu u svojim kampanjama. “Ako već igraju na nacionalnu notu, onda takav čovjek koji ide kontra nacionalne note, a sastavni je dio reklama koje to prezentiraju, neće biti kompatibilan s njima”, rekao je Andrić dodavši: “Nemam ništa protiv toga da se ljudi izjašnjavaju na ovaj ili onaj način, ali mi se ipak čini nategnuta takva priča”.