Vrijeđao je, ispričao se, pa je ponovno uvrijedio: Održano prvo ročište u slučaju Matanića i influencerice Stanković

Doris Stanković
Foto: fah, Instagram/Doris Stanković

Redatelj Dalibor Matanić prošle godine napao je mladu influencericu Doris te ju je u ime “radničke klase koja je sve svoje morala zaraditi radom” prozvao “influenserskom spodobom”. Dodatno, ustvrdio je da je “influenserstvo koje hoće stvari džaba rezevirano za šljam”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Matanić se nakon burnih reakcija, ispričao Doris Stanković poručivši joj “ti u svojima 20-tima ne zaslužuješ moju oštricu koju sam uputio sistemu koji je omogućio da budeš krivo navođena..” te ju pozvao na večeru. Međutim, redatelj Matanić se nakon toga ponovno oglasio putem društvenih mreža te povukao ispriku na sve uvrede koje je uputio Doris – zato jer je, nakon objave tjednika Novosti koji kontrolira Milorad Pupovac, otkrio da Doris podržava pravo na život nerođene djece te također zagovara i neke druge konzervativne stavove.

> (VIDEO) Nakon što je iznijela argumentirane stavove u podcastu Željke Markić krenuli napadi na influencericu Doris Stanković 

> (VIDEO) Influencerica Doris Stanković o studentskom poslu u Poreču, Matanićevoj hajci, zaradi od reklama, utjecaju i odgovornosti za stotine tisuća djece i mladih koji je prate 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Infuencerica Stanković ga je odlučila kazneno progoniti za klevetu i uvredu, a na Općinskom kaznenom sudu u Zagrebu jučer je održano ročište za mirenje. Imaju vremena do lipnja za izglađivanje odnosa, a ako se to ne dogodi – Mataniću će se suditi.

Stanković u tužbi traži da se za izrečenu klevetu redatelja kazni sa 250 dnevnih dohodaka, a za uvredu sa 150, piše Jutarnji list.

U obrazloženju tužbe stoji da je Matanić 30. kolovoza 2020. godine ničim izazvan, iako se ni jedna okolnost događaja koji je bio motiv za ono što je napisao nije odnosila na njega, na svom Facebook profilu naveo za Stanković da je “influencerska spodoba… neuka, šljam, neradnička bagra i vrijeđao je zbog pripadnosti društvenoj skupini influenceri”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dan poslije otišao je korak dalje napisavši ispod statusa komentar: “Ja sam drugačije odgojen – po meni netko da ubere $100000 mora imati je…. obrazovanje – to što je tako lakše korporacijama – ne čini tu neuku klinku nimalo fora”.

Klevetničke i uvredljive navode prenijeli su, navodi se u tužbi, mnogi mediji i internetski portali u Hrvatskoj i susjedstvu, pri čemu se ističe da ima mnogo pratitelja i u zemljama u okruženju pa su ti navodi postali pristupačni većem broju osoba, čime su joj nanesene teške društvene posljedice pred većim brojem ljudi, a osobito onih iz bliže životne i radne okoline.

Kako je sve počelo?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Doris je u fokus medija došla nakon što je predložila suradnju restoranu  privatnom porukom. U poruci je napisala: ”Pozdrav. Zanima me jeste li zainteresirani za kompenzaciju putem Instagram storya”, budući da ima više od 250.000 pratitelja na TikToku i oko 80.000 pratitelja na Instagramu.

 

Iz restorana su odgovorili: “… i što onda, mi vas počastimo i što smo time dobili? Da se netko sprda s nama što smo na vašem Instagram storyju? Vaša poruka je u najmanju ruku smiješna, to može tražiti i dobiti Madonna, Serena Williams, Will Smith.. Nema džabe ni kod stare babe”. Ponudili su joj da obrok plati, a oni će uplatiti u humanitarne svrhe, na što je Doris kazala da su neprofesionalni.

Nakon toga iz restorana su odgovorili: “e baš ste humani, prosite okolo da zadovoljite svoju gladnu prdaru, svi mi koji smo pročitali vaše poruke smo zaključili da ste obična guska!”. Nakon takvog odgovora, Doris je kao influencerica podijelila svoje iskustvo na društvenim mrežama ne imenujući restoran.

Hrstić: Zašto Matanić ne kopa krumpire?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj slučaj komentirao je i kolumnist Večernjeg lista Ivan Hrstić koji je između ostaloga napisao:

“Matanić očito ne shvaća da je “utjecajništvo” samo još jedan oblik marketinga u cijelom svijetu, te da je restoran mogao isto tako pristojno odbiti ponudu “utjecajnice” kao i neke mrvicu ozbiljnije marketinške agencije koja bi mu ponudila kampanju. Činjenica je da uz mnoštvo neuspješnih ima i uspješnih “utjecajnika”, što pak pokazuje da ima i onih koji su njihove usluge spremni platiti. Oni moraju itekako ozbiljno raditi za svoje rezultate.

No, još gore, Matanić ne shvaća da za mrave s početka priče on nije nikakav predstavnik radničke klase, već samo još jedan uhljeb, koji, za razliku od “influencerice”, novac za svoje projekte, kao i za ugodan život, ne žica od građana, već ga on preko politički namještenih komesara za kulturu redovito dobiva, odnosno uzima iz – proračuna. Da je ovisio isključivo o prodanim kino ulaznicama, teško da bi nešto bilo od njegove karijere.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.