Pobijedio je talijanski princ Scipione Borghese u automobilu marke Itala. Došao je od Pekinga do Pariza za dva mjeseca, čak 20 dana prije drugoplasiranog vozila.
Na današnji dan 1907. započela je jedna od najranijih spektakularnih utrka na velike daljine. Radilo se o utrci Peking-Pariz, održanoj 1907. godine – u doba kad je automobil još bio u većem dijelu svijeta tehnička novotarija. Primjerice, u Hrvatskoj je prva vozačka dozvola izdana tek 1910. godine. Trasa utrke Peking-Pariz iz 1907. godine prolazila je kroz nerazvijeni dio Mongolije i Sibira, pa je gorivo za automobile moralo biti devama preneseno i raspoređeno na određenim mjestima po putu. Olakotna je okolnost bila to što je trasa slijedila telegrafsku liniju, pa je u Europi javnost mogla biti vrlo dobro obaviještena o tijeku utrke. Dapače, u svakom se automobilu vozio i po jedan novinar zadužen za praćenje utrke.
Natjecalo se pet ekipa – tri iz Francuske, te po jedna iz Italije i Nizozemske. Automobili su prethodno brodom dopremljeni u Peking, a na današnji dan krenuli su od tamo prema Parizu. Utrka nije imala propisanih pravila, nego je samo bilo bitno koje će vozilo prvo doći u Pariz.
Pobijedio je talijanski princ Scipione Borghese u automobilu marke Itala. Riječ je bila o modelu bez krova, pokretanom četverocilindričnim motorom obujma 7,433 kubičnih centimetara. Taj je motor razvijao 45 konjskih snaga, što je automobilu omogućavalo maksimalnu brzinu od 95 kilometara na sat. Za utrku je Itala opremljena velikim rezervoarima goriva. Inače, automobilska tvrtka Itala bila je iz Torina i proizvodila je vozila od 1904. do 1935. godine.