-->
Utorak, 14 siječnja, 2025
-1.2 C
Zagreb
Pratite nas:

Prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere sišao s nove linije na Jankomiru

Podijeli

Prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere, u nijansi Callisto zelene s Vertex kotačima i interijerom od alcantare u boji pijeska, sišao je s nove proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru, priopćili su iz Rimac Grupe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvi proizvodni primjerak Nevere stiže nakon pet godina razvoja i testiranja, tri stupnja razvoja, 18 proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene europske i SAD homologacije i više od 1,6 milijuna sati istraživanja i razvoja, navodi se u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvi primjerak (serijski broj #000) ostati će u vlasništvu Bugatti Rimca, dok su prvi primjerci namijenjeni za kupce, ističe se, već u visokoj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji. Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, koje će se isporučivati kupcima u cijelom svijetu.

Iz Grupe navode kako se prvi automobili namijenjeni isporuci kupcima već sklapaju, pri čemu je za svaku Neveru potrebno pet tjedana na konačnoj liniji za sklapanje, dok se mnogi njezini dijelovi i sustavi izrađuju mjesecima prije toga u pogonima Rimca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nevera će se uskoro isporučivati diljem svijeta putem Rimac globalne mreže od 25 službena distributerska partnera, koja se proteže diljem SAD-a, Europe, Bliskog istoka i Azije.

Komponente razvijene posebno za Neveru

Kako bi se postigli ciljevi iznimno visokih performansi koje je tim postavio za Neveru, sve glavne komponente morale su biti razvijene posebno za Neveru, ističe se u priopćenju.

Potpuno nova generacija baterijskog sustava, invertera, prijenosnika, motora, kontrolnih sustava, infotainmenta i ostalih sustava vozila razvijeni su posebno za Neveru. Tijekom razvojnog procesa pogonski sklop je na novo razvijen tri puta (primjerice, sa dvo-stupanjskog prijenosa na stražnjim kotačima na jedno-stupanjski prijenos), u procesu koji je trajao više od dvije godine, a svaka iteracija pomicala je granice performansi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Proces razvoja i homologacije, otkrivaju u Grupi, bio je izazovan za cijeli tim. Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila. Tako je 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48 stupnjeva Celzijusa. Rigorozan četverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s uništenih devet automobila u 45 različitih testova sudara, a sve ih je Nevera prošla s odličnim ocjenama kako bi se kupcima omogućilo da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Pročitaj više

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povezani članci