“Fake news”: uz pomoć korisnika, Facebook traži vjerodostojne izvore

Facebook
Foto: Fah

Facebook je odlučio pozvati svoje korisnike u borbu protiv dezinformacija i na prepoznavanje “vjerodostojnih” izvora, zbog poplave senzacionalizma i dezinformacija, objavio je u petak izvršni direktor Mark Zuckerberg.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Previše je senzacionalizma, dezinformacija i podijeljenosti u današnjem svijetu”, ocjenjuje on u petak na svojoj stranici, dodajući da “društvene mreže omogućuju ljudima plasiranje informacija brže nego ikada”.

Zato je važno, smatra on, da svaki korisnik istakne kvalitetnu informaciju, ali je isto tako naglasio da je “goruće pitanje na koje pokušavamo odgovoriti – kako odlučiti koji su izvori informacija vjerodostojni.

Kompanija koja ima više od 2 milijarde korisnika kaže da će između ostalog koristiti ankete kako bi utvrdila koje medijske kuće korisnici Facebooka smatraju vjerodostojnima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Ta novina neće promijeniti količinu informacija koju ćete vidjeti na Facebooku. To će samo promijeniti ravnotežu informacija u korist izvora koje se smatra vjerodostojnima”, kaže Zuckerberg.

Već od sljedećeg tjedna, najavljuje on, News Feed – ključni proizvod kompanije na tom području, davat će prednost kvalitetnim vijestima pred onima koje objavljuju manje vjerodostojni izvori.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.