Rekord gledanosti: 18 milijuna Amerikanaca pratilo demokratsku debatu za predsjedničke izbore

epa07676101 Members of the media view the televised debate of the Presidential Candidates in the Democratic Party, which took place in the Adrienne Arsht Center of the Performing Arts, in Miami, Florida, USA, 26 June 2019. EPA/GIORGIO VIERA

Druga televizijska debata demokratskih kandidata za nominaciju za američke predsjedničke izbore privukla je pred tv ekrane 18,1 milijun gledatelja triju televizijskih mreža, što je rekordan broj gledatelja za demokratsku nominaciju, objavio je u petak NBC News.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Debata u kojoj su u četvrtak sudjelovali glavni konkurenti za demokratsku nominaciju Joe Biden i Bernie Sanders emitirana je na NBC-u, MSNBC-u i tv mreži na španjolskom Telemundo, kanalima koji su u vlasništvu korporacije Concast.

Raniji rekord gledanosti držala je demokratska debata iz listopada 2015. s 15,8 milijuna gledatelja.

Republikanci su pak ostvarili rekord gledanosti svih debata za predsjedničku nominaciju u kolovozu 2015., kada su zabilježili 24 milijuna gledatelja prilikom prvog pojavljivanja Donalda Trumpa u debati na tv kanalu Fox News.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U dvije demokratske debate predstavili su se demokratski kandidati među kojima je i onaj koji će se u predsjedničkoj utrci suprotstaviti Donaldu Trumpu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.