Objavljeni su podaci turističke sezone sustava e-visitor. Bilježi se 12 posto više dolazaka u srpnju nego prošle godine – 4,2 milijuna te 11 posto više noćenja- 27,8 milijuna.
Top tržište u ovoj godini dosad jest Njemačka sa gotovo 10 milijun noćenja, Hrvati su ostvarili tek nešto malo više noćenja od Slovenaca, iznenađenje su Poljaci sa 3,2 milijuna noćenja.
Istra je na vrhu kao regija, a Dubrovnik kao grad, sve su županije i obalni gradovi u plusu u odnosu na lani.
Destinacije koje su iznad prosjeka su Rovinj, Poreč i Dubrovnik, ali i drugi gradovi bilježe povećanje broja turista, rekao je u Dnevniku HRT-a Kristjan Staničić, predsjednik Hrvatske turističke zajednice.
Naglasio je da je cilj povećati turistički promet u predsezoni i posezoni. Kako bi se pripremili za sljedeću sezonu, bit će objavljeni javni pozivi, a u marketinškom planu bit će naglasak na kontinentalnom turizmu te Hrvatskoj kao aviodestinaciji.
Komentirao je i koncesije na plažama, koje su u ingerenciji županija, te istaknuo da su naše plaže uređene, no da će se raditi i na poboljšanju njihove kvalitete.
Istaknuo je da, ako želimo Hrvatsku promicati kao turističku zemlju, ponuda mora biti takva da svaki turist nađe nešto za sebe, no da i od turista očekuje da poštuju pravila zemlje u koju dolaze. Pravo je pitanje kako se značajnije promovirati na svjetskom turističkom tržištu. Moramo ulagati puno veća sredstva u promociju, povećanje pristojbe od jedne kune uložit će se u samu turističku destinaciju, tako da će se novci dijelom i vratiti, kazao je.