Umjetnička organizacija Chansonfest s ponosom najavljuje 19. festival šansone CHANSONFEST ’16. u četvrtak, 17. studenoga 2016. u Kazalištu Komedija s početkom u 20 sati.
Chansonfest će, kao i svake godine ugostiti ugledna autorska i izvođačka imena, a voditelj je naš poznati novinar i pisac Vojo Šiljak.
Ulaznica po cijeni od 50 kuna online na www.ulaznice.hr i na ovlaštenim prodajnim mjestima.
Prijenos uživo putem live streama 19. festivala šansone CHANSONFEST ’16. možete pratiti na ovom linku.
Program:
A rulji krulji – Mladen Medak Gaga
Biram – Detour
Budi jak – Maja Posavec
Cesta – Mila Elegović
Crni mjesec – Queen Of Sabe
Igračka vjetrova – Bruno Krajcar i Lea Dekleva
Jakuševac – Milko Kiš i Ostatak
Litra kestenja na eks – Magdalena
Nije fer – Voland Le Mat
Oprosti, žurim – Ana Opačak
Pjeni se more – Hrvoje Hegedušić
Prosinac – Auguste
Putujem sam – Miroslav Škoro
Spavaj – Anto Toni Janković
Tamara – Rokambol
Voli me još – Alka Vuica
Vraćam se – Luce
Zaljubi se u mene – Zrinka Posavec
Festivalski orkestar, Josip Cvitanović – dirigent
Voditelj Vojo Šiljak
Chansonfest je festival koji na domaćoj glazbenoj sceni živi posljednjih 19 godina. Mjesto je to na kojemu nastupaju istaknuti umjetnici, autori i izvođači, a ujedno i na najbolji način ilustrira potrebu umjetnika, autora i izvođača za ovakvim sadržajem čiji okvir daje šansu da se komentira život, da se naoko nevažne teme stave u fokus naše pažnje. Kulturni prostor za ovaj specifičan žanr nije velik ili bolje rečeno osim Chansonfesta autori i izvođači nemaju drugih mogućnosti umjetničkog izražavanja kroz šansonu, toliko primjerenu Zagrebu i hrvatskoj glazbenoj kulturi, ali i zagrebačkoj publici koja, može se kazati, ima poseban senzibilitet za ovu vrstu glazbenog izričaja.
Kao šansonijerski doajen, Chansonfest će otvoriti Hrvoje Hegedušić, a u nastavku slijede umjetnici – izvođači od kojih su neki već bili na sceni kazališta Komedija ali i oni koje bi očekivali u nekim drugim prostorima, što je ne samo novina već i glavna karakteristika ovogodišnjeg Chansonfesta. Može se kazati da se radi o svojevrsnom otvaranju, pa i pozivu mlađim autorima da svojom glazbom komentiraju suvremeni život, što je osnovni smisao šansone.