Vukovar je teško stradao u agresiji Srbije i JNA na grad, a jedan od posljednjih neobnovljenih potpuno devastiranih objekata je još uvijek stari željeznički kolodvor u Vukovaru, upozorava mr. sc. Slavica Jelinić, gradska vijećnica HDSSB i predsjednica HDSSB Vukovar.
On za Vukovar ima dvostruku vrijednost: simbolike i razvoja.
Njegova simbolična vrijednost je u dolasku “Vlaka mira” koji je označio povratak Hrvatske u Vukovar u lipnju 1997. godine.
Značaj razvojne uloge je 130 godina postojanja željeznice u Vukovaru i veže se za teretni promet vukovarske luke. Daljnji razvoj riječnog prometa zahtjeva obnovu željezničke infrastrukture, odnosno i željezničkog kolodvora kao građevine potrebne za normalno funkcioniranje prometa i svih sustava od pruge do signalne sigurnosti.
Stari željeznički kolodvor je razrušen, ne obnovljen. Predstavlja veliku opasnost da se sruši sam od silne oštećenosti i nekoga unesreći. Za 10. godišnjicu ”Vlaka mira” 2007. godine uspostavljena je izravna željeznička veza Vukovara sa Zagrebom.
Sredstva za ovaj Vukovaru vrijedni infrastrukturni projekat možda bi se mogla pronaći i u fondovima EU, pa se nadamo da će za 20. godišnjicu ”Vlaka mira” 2017. godine započeti obnova starog željezničkog kolodvora u Vukovaru te da će opet jednog dana biti u svom prijeratnom ruhu, navodi u priopćenju mr. sc. Slavica Jelinić.
Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.