CO2 nedosljednost možemovaca: Javnim novcem kupuju aute na struju, a privatno voze ‘zagađivače’

struju
Fah

Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević kao i njegovi zamjenici Luka Korlaet i Danijela Dolenec, suprotno vlastitim proklamiranim stavovima i politikama, ne voze automobile na struju već one s benzinskim i dizelskim motorima koji ispuštaju mnogo CO2. Toj kategoriji pripada i njihova “kandidatkinja za premijerku” Sandra Benčić sa svojim Peugeotom iz 2009. godine…

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zelena agenda izravnije nego ikad ulazi u sve pore hrvatskog društva. Pod palicom EU donose se sve restriktivnije zelene politike u područjima prikupljanja otpada, prijevoza, stanovanja, gospodarstva, poljoprivrede… Poseban naglasak stavlja se na ubrzanu tranziciju s benzinskih i dizelskih automobila na one koje pokreće električna energija. Ispostavu takvih (navodno) zelenih politika u RH čini stranka Možemo koja je ubrzo po preuzimanju vlasti 2021. započela sa “zelenom transformacijom” Zagreba. Uveden je novi sustav odvoza otpada, zatvorene su za promet neke prometnice, a nauštrb protočnijeg prometa nadodane su biciklističke trake.

>Urnebesno: De facto novi tramvaji nemaju klimu, ali zato imaju ventilacijski sustav

Usprkos velikim najavama i početnim hvalospjevima njima sklonih medija, njihove zelene politike, to je već sasvim jasno, narušile su kvalitetu života građanima Zagreba. Uz to, uvid u njihove imovinske kartice dokazuje da, osim što forsiraju nelogične “zelene” politike, oni to u svojim privatnim životima primjerom ne slijede.

Kakve aute voze Tomašević, Benčić, Dolenec…

Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević vlasnik je osobnog automobila Volvo V60 iz 2015. godine. Kupio ga je ušteđenim novcem. Prema specijaliziranim internetskim stranicama koje donose vrijednosti emisije CO2 ovisno o marki i modelu automobila Tomaševićev Volvo V60 po tim vrijednosti pripada kategorijama C ili E.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Goluža Tomaševiću: Sramotan odnos prema vaterpolistima nedostojan gradonačelnika

Ni Tomaševićeva zamjenica, Danijela Dolenec ne vozi automobil na struju. U imovinskoj kartici prijavila je automobil marke Audi Q3 proizvedenog 2020. koji je u vlasništvu njenog supruga. Ovaj automobil više klase trenutno vrijedi čak 41.500 eura. Audi Q3, ovisno o pojedinim karakteristika u koje nemamo uvid, po emisiji CO2 spada u kategorije C, D ili E.

Niti drugi zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet ne može se pohvaliti ekološki prihvatljivim vozilom. Korlaet je vlasnik Opel Zafire iz 2006. koju je stekao nasljedstvom. Ovaj automobil, ovisno o karakteristikama, ulazi kategorije C ili D po emisiji CO2.

Nedosljednosti nije odoljela ni Sandra Benčić, “kandidatkinja za premijerku” stranke Možemo. Ona je u imovinskoj kartici prijavila automobil marke Peugeot 207 proizveden 2009. godine. U vlasništvu je supruga Sandre Benčić, a stečen je darovnim ugovorom. Ovaj automobil po emisiji CO2 pripada kategoriji C.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Nakon Čavajde, Tomašević daje Sarnavki nagradu za Zagrepčanku godine

Privatno ne može, ali javnim novcem zašto ne?

Tomaševiću su još u predizbornoj kampanji spočitavali da, suprotno proklamiranim javnim stavovima, u privatnom životu ne vozi auto na struju. Njegov odgovor išao je u smjeru toga da si takav automobil, u to vrijeme, nije mogao financijski priuštiti. Obećao je pritom da će u skorije vrijeme takvu “nepravdu” i ispraviti. To se nije dogodilo, iako Tomašević već gotovo tri godine prima visoku gradonačelničku plaću koja trenutno iznosi 2318 eura neto.

Skupoća automobila na struju kao i onih hibridnih nije ga odvratila od ideje da javnim novcem ipak provode svoju zelenu agendu.

2021. je Grad Zagreb unajmio je 50 automobila uz godišnji trošak od 1,8 milijuna kuna (239.000 eura). Polovica od njih činili su automobili na hibridni ili električni pogon.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Sesvete ustaju: Tomašević pod pritiskom

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.