Facebook će tražiti korisnike dozvolu za praćenje podataka?

Foto: fah

Facebook se sprema zamoliti sve svoje korisnike žele li biti praćeni dok koriste društvenu mrežu, a Europljani su prvi na redu. Ipak, pošto se Facebook financira od reklama neće se moći isključiti apsolutno sve opcije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada se dobije upit za dozvolu praćenja podataka nju neće bit moguće odbiti, već biti ponuđene samo opcije “prihvati i nastavi” ili “upravljaj postavkama za podatke”. Ukoliko kao korisnik te društvene mreže ne budete zadovoljni tim opcijama, jedino što ćete moći napraviti je prestati koristiti Facebook.

Upitnik za dozvolu praćenja podataka korisnika dolazi nakon što se vlasnik Facebooka Mark Zuckerberg našao pred američkim Senatskim odborom na saslušanju zbog curenja podataka korisnika i njihova zloupotreba ili pokušaj zloupotrebe u raznim kampanjama od strane tvrtke Cambridge Analytics koje je podatke dobivala upravo of Facebooka. To je saslušanje pokrenulo i širu javnu raspravu o “lažnim vijestima” i cenzuri na Facebooku kao i pitanje može li Facebook i dalje biti privatna tvrtka. Naime, Facebook je dosegnuo takvu vrstu monopola i popularnosti da sam po sebi postaje “alat za komuniciranje” te se stoga postavlja pitanje strože i definitivne regulacije Facebooka kao tvrtke tj. njenih opcija i mogućnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.