Irska: građani koji su protiv redefiniranja braka pod paljbom LGBT lobija

Irska vlada je raspisala je referendum o braku koji će se održati u petak, 22. svibnja. Cilj irske vlade je redefinicija braka kao zajednice žene i muškarca kako bi se brak ubuduće definirao kao zajednica dvije osobe bez obzira na spol (npr. dva muškarca ili dvije žene). Kako Ustav Republike Irske štiti brak i obitelj, aktualna irska vlast prvo mora promijeniti članak 41 irskog Ustava, a to zakonski ne može učiniti bez referenduma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, diskreditiranje kampanje građana koji žele zaštititi ustavnu zaštitu braka u punom je jeku. Kao što prenosi independent.ie, par koji se pojavljuje na plakatu koji ukazuje na važnost zaštite braka kao zajednice muškarca i žene zaprepašteni su što se njihova fotografija koristi za tu kampanju jer se zalažu za redefiniciju braka.

Irska poster za brak

Na to je ukazao australski komičar Adam Hills koji tvrdi da su to prijatelji njegove supruge koji su zaprepašteni činjenicom da se njihova fotografija koristi u kampanji koja se zalaže za zaštitu braka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glasnogovornik inicijative „Mothers & Fathers Matter“ koja se zalaže za ustavnu zaštitu braka ističe kao odgovor Hillsu da ako je par, čiju sliku koriste u svojoj kampanji zabrinut, da bi voljeli čuti njih direktno u cijeloj priči te da ne odgovaraju trećim stranama.

“Poput mnogih kampanja, i naša je koristila stock fotografiju kako bi dali ljudsko lice našoj poruci, u ovom slučaju da djeca zaslužuju majku i oca gdjegod je to moguće”, rekli su dodavši : “Mi ne odgovaramo trećim stranama, pretpostavljajući da oni govore za obitelj koja je primila uplatu za ovu fotografiju, ali ako je par zabrinut, pozivamo ih da nas kontaktiraju direktno. Bit će nam drago pokazati da će naše korištenje ove fotografije pomoći osigurati da nijedno dijete neće biti namjerno zakinuto za ljubavi majke ili oca.”

Sličan model diskreditiranja kampanje inicijative „U ime obitelji“

Sličnom se kampanjom željela i diskreditirati građanska inicijativa „U ime obitelji“ koja je inicirala referendum o braku, na kojem su 1. prosinca 2013. građani ustavno zaštitili brak kao zajednicu žene i muškarca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, građansku inicijativu se optuživalo da je ukrala logo besprofitne židovske organizacije iz Los Angelesa Jewish Family te da je na svojim plakatima poslužila i fotografijom iranske fotografkinje i grafičke umjetnice Bahareh Bisheh objavljenom na Flickru. Također, pristigle su i optužbe da su ukrali plakat kanadske fotografkinje Liz Bradley sa stranice Elizabeth and Jane Phtography.
Irske građane koji se zalažu za ustavnu zaštitu braka i obitelji u ovom trenutku ne predstavlja niti jedna politička stranka. Sve četiri glavne političke stranke Republike Irske podržavaju redefiniranje braka – Fine Gael, Laburisti, Fianna Fáil i Sinn Féin, podržavaju promjenu definicije braka, što znači da su se i aktualna irska vlast i politička oporba ujedinile protiv građana koji žele zadržati ustavnu zaštitu braka kao zajednice žele i muškarca i temelja obitelji.

Protiv redefinicije braka su brojne građanske udruge, udruge i organizacije za promicanje života i zaštitu obitelji, Katolička crkva i razne vjerske zajednice.

Ovaj tekst je sufinanciran sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.