Četrdeset posto Francuza protiv objavljivanja karikatura proroka Muhameda

Više od 40 posto Francuza smatra da treba izbjegavati objavljivanje karikatura proroka Muhameda, a polovica ih je sklona ograničenju slobode izričaja na internetu, pokazalo je ispitivanje objavljeno u nedjelju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U tom ispitivanju instituta IFOP koje je objavio tjednik Le Journal du Dimanche, na pitanje o tome treba li objavljivati karikature s obzirom da se “neki muslimani osjećaju povrijeđeni ili napadnuti objavljivanjem karikatura proroka Muhameda”, 57 posto ispitanika odgovorilo je da “ne treba uzimati u obzir reakcije i treba nastaviti objavljivati taj tip karikatura”, nasuprot 42 posto koji misle da “treba uzeti u obzir te reakcije i izbjegavati objavljivanje tog tipa karikatura”.

Pedeset posto ispitanika sklono je “ograničavanju slobode izražavanja na internetu i društvenim mrežama”, nasuprot 49 posto njih koji tome nisu skloni.

Osamdeset jedan posto ispitanika sklono je “oduzimanju francuskog državljanstva osobama s dvostrukim državljanstvom osuđenima za terorističko djelovanje na francuskom tlu”, a 68 posto ih je sklono “zabrani povratak u Francusku francuskim državljanima koje se sumnjiči da su se išli boriti u zemlje ili područja pod nadzorom terorističkih skupina

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.