Hrvatski tim koji je razvio pametni kišobran pod brendom Kisha, preko svoje web stranice u manje od tri mjeseca rasprodao je prvu seriju od tisuću komada i sad pregovara s više od trideset distributera o širenju prodaje, doznaje Poslovni dnevnik.
Podsjećamo, u pametni kišobran ugrađen je bluetooth uređaj, a zahvaljujući aplikaciji za mobitel dobivate poruku koja vas upozorava da ste ostavili kišobran iza sebe. Aplikacija reagira kada se od kišobrana udaljite 20 metara.
Goran Čandrlić, suosnivač i direktor Kishe iz Rijeke oduševljen je uspjehom jednog od prvih hrvatskih proizvoda koji se ubrajaju u kategoriju internet stvari.
“U SAD-u se godišnje proda 33 milijuna kišobrana i od tuda nam je došlo 60 posto kupaca, ali prodaja je išla dobro i u Europi odakle je bilo 30 posto kupaca te Japana, Hong Konga i Tajvana odakle je 10 posto kupaca”, tvrdi Čandrlić.