‘Bolje možemo’: Tomašević iznosi promašene ocjene o prometnim gužvama u Zagrebu

Bolje
Foto: fah, Snimka zaslona, Montaža: Narod.hr

Predsjednik udruge „Bolje možemo Vinko Kojundžić izdao je priopćenje o “Tomaševićevom spinu” o prometnim gužvama. Na ovotjednoj konferenciji za medije zagrebački gradonačelnik imao je tri promašaja, navodi Kojundžić. Priopćenje prenosimo u cijelosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
> Dok Tomašević uvodi naplatu parkinga i nedjeljom, Goluža predlaže rotacijske garaže

„Ovotjedna press konferencija gradonačelnika Zagreba Tomislava Tomaševića obilježena je nizom nevjerojatnih dezinformacija, posebice kada je riječ o prometnim gužvama koje svakodnevno opterećuju grad. Tomašević je pokušao opravdati prometne probleme tvrdnjama o velikom porastu broja automobila u Zagrebu, ali njegove vlastite brojke i podaci nisu podržali te tvrdnje.

Prvi promašaj: Prometne gužve nisu rezultat porasta broja registriranih vozila

Gradonačelnik je tvrdio da su gužve rezultat “izraženog rasta broja osobnih automobila” u Zagrebu. No, prema podacima Ministarstva unutarnjih poslova (MUP) koje je sam Tomašević pokazao na pressici, Bolje možemo je analizirao te brojeve te se ispostavilo da broj novih registracija automobila u Zagrebu raste tek za prosječnih 4% godišnje, a najveći broj registracija dogodio se još 2018. i 2019. godine. Ovakav mali godišnji porast broja registriranih automobila ne može odjednom dovesti do prometnih gužvi kojima svakodnevno svjedočimo. Dakle, nema govora o značajnom rastu registriranih vozila u posljednjih nekoliko godina koji bi mogao objasniti trenutne gužve.

Bolje
Foto: Bolje možemo – Porast registracija automobila u Zagrebu
> Lovrić i Rusak: Tomašević lažno predstavlja tuđe projekte kao svoje, unosi nered i kaos

Drugi promašaj: Nismo vodeći u EU po broju registracija

Tomašević je također tvrdio da smo vodeći u Europskoj uniji po broju registracija automobila, što je također netočno. Prema podacima Eurostata nismo ni blizu vrha – tek smo osmi u EU po broju registracija, dok su gradovi poput Varšave, Vilniusa, Tallinna i Bukurešta daleko ispred s većim porastom registracija. Ovaj argument je očito pogrešan i ne može poslužiti kao opravdanje za prometne probleme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Bolje možemo – Podaci Eurostata o broju registriranih automobila

Treći promašaj: Nedostatak konkretnih akcija u vezi prometne infrastrukture

Na kraju, Tomašević je predstavio svoj “grandiozni” plan širenja prometne mreže. Iako je u tri i pol godine mandata obećao značajna poboljšanja, stvarnost je daleko od toga. Gradonačelnik je priznao da je izgrađeno tek nešto više od kilometra nove ceste i to prva faza proširenja Branimirove, što znači manje od jednog metra ceste dnevno tijekom njegovog mandata. Ova brojka jasno pokazuje nedostatak konkretnih akcija kada je riječ o prometnoj infrastrukturi.

Foto: Bolje možemo
> Tomaševićeva borba s prometom: Uvodi naplatu parkinga nedjeljom, najavljuje stare projekte

Kojundžić: Tomašević ima ozbiljan problem u upravljanju prometom

Vinko Kojundžić, predsjednik Bolje možemo, ističe da ovi promašaji i spinovi Tomaševića na njegovoj press konferenciji ukazuju na ozbiljan problem u upravljanju prometom u Zagrebu, odnosno nedostatak upravljanja. Trenutna vlast pokušava sve svoje neuspjehe prebaciti na prethodnog gradonačelnika, no nakon tri i pol godine potrošila je sve izlike i ne može se više pozivati na svoje prethodnike. Unatoč obećanjima i planovima, stvarna poboljšanja su izostala, a građani Zagreba i dalje se suočavaju s prometnim kaosom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bolje možemo poziva sve one u gradu Zagrebu koji žele promjenu na bolje da se udruže bez obzira na ideologiju i boju i da zajedno iznesemo promjenu na bolje“, zaključuje Kojundžić.

Možda će vas zanimati

Afera 'Cjepise' - Vinko Kojundžić: 'Konkurencija mi podmeće da sam Berošev prijatelj'

Vinko Kojundžić govori o poslovima s Ministarstvom zdravstva i o odnosima s ministrom zdravstva Vilijem Berošem

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.