Foto: Fah; fotomontaža: Narod.hr

U petak je u zagrebačkom Satiričkom kazalištu Kerempuh, financiranom novcem Ministarstva kulture RH i Grada Zagreba, prikazana Frljićeva verzija Pirandellove drame “Šest likova traži autora”.

Frljić je, baš kao što je koristeći propagandnu mašinu činio Hitler sa Židovima, Romima i svima na koje je želi nahuškati javnost – konkretnim osobama s čijim se stavovima, svjetonazorom ili vjeroispovijesti ne slaže – u predstavi oduzeo ljudskost – prikazujući ih kao životinje koje se na kraju – ubija.

Na Frljićevoj listi za dehumanizaciju i odstrel, financiranoj novcem poreznih obveznika našli su se: Gospićko-senjski, katolički biskup u miru, dr.Mile Bogović, dr. Zlatko Hasanbegović, saborski zastupnik Neovisnih za Hrvatsku, dr. Željki Markić, liječnica, poduzetnica i predsjednica udruge U ime obitelji, jedna od najvećih pjevačkih zvijezda Hrvatske Marko Perković Thompson, Velimir Bujanec, voditelj emisije Bujica na Z1 televiziji, Josip Klemm, poduzetnik, dragovoljac Domovinskog rata i predsjednik braniteljske udruge specijalne policije i dr.

U predstavi u gradskom kazalištu Kerempuh izmjenjuju se scene u kojima glumačko uprizorenje biskupa Bogovića dolazi na plinskoj boci te likovima iz predstave – svi su prikazani kao svinje – daje kokain imitirajući pričest, pri čemu Zlatko Hasanbegović u trenutku muslimanske molitve prima kokainsku “pričest”. Mladenci koji prikazuju Velimira Bujanca i njegovu suprugu Karolinu poklanjaju Željki Markić kolijevku s kosturom mrtvog djeteta, iz sela Ahmići, a onda glumci koji uprizoruju Željku Markić, Zlatka Hasanbegovića i druge – dječjom glavom igraju nogomet. U jednoj drugoj sceni na hrvatskoj zastavi siluju ženu, dok Vilim Matula iz pozadine viče “U ime obitelji, U ime obitelji” vrijeđajući sve one građane koji podupiru građansku inicijativu U ime obitelji. U jednoj sceni uprizorenje Zlatka Hasanbegovića podiže ploču s natpisom Trg maršala Tita, okreće ju na drugu stranu i tu se vidi natpis Trg Ante Pavelića.

Niti jedan medij, uključujući HINA-u, Hrvatsku izvještajnu agenciju, nije objavio niti jednu fotografiju uvredljivih i odvratnih scena u kojima su velikim maskama svinjskih glava prikazane konkretne osobe u gradskom kazalištu Kerempuh.

Na premijeri predstave bio je i dr. Hasanbegović, evo što je danas izjavio Večernji list.

“Na predstavu sam otišao iz dva razloga. Da bih mogao komentirati, moram je pogledati. Drugo, zbog urođene znatiželje s obilježjima stanovitog mazohizma. Zanimalo me, naime, kako na sceni izgleda moj lik sa svinjskom glavom kojeg u stavu muslimanske molitve lopatom kokaina pričesti biskup Mile Bogović. Zanimalo me i kako izgleda moj kazališni lik koji nakon biskupske kokainske pričesti sudjeluje s kazališnom Željkom Markić, Velimirom Bujancem, Josipom Klemmom i ostalima u nogometnom udaranju glave mrtvog novorođenčeta. Zanimalo me i kako izgleda prizor kada lik silovane žene polegnute na hrvatsku zastavu simbolički revolveraškim hicem likvidira sve spomenute. Osim toga, u predstavi tu i tamo ima i Pirandella” rekao je Hasanbegović.

Zapitao se tko je, zapravo, meta i žrtva, kako je rekao, Frljić-Ljuštininog performansa kojeg, nastavio je, vidi kao dostojan spomenik višedesetljetne hegemonije i svevlašća Dušana Ljuštine u kulturi Grada Zagreba.

– “Žrtva i meta nije ni biskup Bogović, ni ja, ni Bujanec ni Željka Markić, kao ni hrvatska zastava. Žrtva i meta je samo jedna. Veliki Luigi Pirandello koji na onom svijetu sada žali jer nije oporučno zabranio Frljiću i njemu sličnima netalentiranim ekshibicionistima zloporabu svog opusa” – zaključio je Hasanbegović.

Izvor: narod.hr