Dr. sc. Hrvoje Pende: Kontrarevolucija u Americi i Engleskoj – majke i očevi protiv rodne ideologije u školama

Foto: Hrvoje Pende

Ovih dana režimski mediji u Hrvatskoj nastavljaju s manipulacijama te narodu komuniciraju lažne informacije u vezi s Istanbulskom konvencijom, njezinim značenjem i mogućim posljedicama njezina usvajanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pored toga, po svojem ustaljenom običaju, sve koji su protiv balkansko-pseudoljevičarskog programa prikazuju kao zatucane, neobrazovane nazadnjake koji o prirodi i društvu ništa ne znaju pa što bi znali o „kompliciranim“ stvarima poput raznih konvencija. S druge strane, gledajući i čitajući vijesti s Prisavlja i iz Koranske ulice u Zagrebu, dojam je da svi obrazovani građani Hrvatske zdušno podržavaju Istanbulsku, kao i novi, „oplemenjeni“ nastavni program koji će uslijediti, ako se IK slučajno ratificira.  

Ostavimo po strani HDZLGBTTQISDP teologiju i ukupan agitprop sa spomenutih adresa te još jednom naglasimo da osnovni cilj Istanbulske konvencije nije sprječavanje nasilja nad ženama i djecom, nego potpora uvođenju LGBTTQI agende u sustav obrazovanja na globalnoj razini i to od najranije dječje dobi. Kako bi dodatno poduprli iznijetu tezu i upozorili na ulogu IK-a u širenju rodne ideologije, vrijedi poslušati što o novim, „naprednim“ (rodnoraznovrsnim) nastavnim programima kaže većina majki i očeva iz dvije razvijene američke države – Washingtona i Kalifornije koje su s još desetak američkih država stvorile zakonske pretpostavke za uvođenje „LGBTTQI friendly“ nastavnog programa u obrazovni sustav.

Uprava za mentalnu konfuziju

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Znači, zbog identičnih ciljeva (uvođenje rodne ideologije), radi kojih se europskim narodima nameće ratifikacija IK-a, u pojedinim državama SAD-a nedavno su donijeti propisi koji uključuju i obvezu da se od najranije dobi djeca suočavaju s pitanjima rodnih identiteta. Tako su prošle godine jedanaestogodišnjaci (6th Grade – 6. razred) u pojedinim državama, pored već uobičajenih pitanja u anketi koju provodi Uprava za mentalno zdravlje (Department of Mental Health), dobili još jedno. Djeca u dobi od 11 godina morala su odgovoriti na pitanja jesu li transrodna i razmišljaju li o promjeni rodnog identiteta.

Očekivano, znatna većina roditelja uzrujala se čim je saznala na kakva pitanja su im djeca u školi morala odgovarati. Na službenim stranicama škola, ali i na raznim forumima, TV emisijama, u kratko vrijeme pojavila se ogromna količina komentara koji jasno pokazuju što većina roditelja iz Washingtona i Kalifornije  misli o novom nastavnom programu. Možemo zamisliti što bi na takve programe rekli roditelji (majke i očevi) iz Nebraske, Sjeverne i Južne Dakote, Alabame i Arkansasa koji su malo dalje od svjetskih centara dekadencije.

Osim roditelja, velik broj američkih stručnjaka (psihijatri, pedijatri i dr.) protivi se novom nastavnom programu te naglašava da postoji ogromna razlika u načinu na koji djeca i odrasli procesuiraju i integriraju informacije i iskustva. Određene informacije dijete nije sposobno razumjeti jer mu nedostaje sposobnost za njihovo usvajanje i korištenje. Dijete je nezrelo i mnogo ga je lakše zbuniti nego odraslu osobu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nadalje, stručnjaci naglašavaju da dijete nema mogućnost razumjeti ideju transrodnosti – ne može shvatiti što znači biti „zarobljen u krivom tijelu“. Ne može razumjeti osjećaj osobe koja misli da se priroda „poigrala“ s njim/njom, da je priroda napravila pogrješku i da zato osoba ide kod doktora kako bi zamijenila određene dijelove tijela i sl. To je za djecu zbunjujuće i zastrašujuće. Mnogi stručnjaci tvrde da ne postoji način da se to djeci do određene dobne granice objasni na njima „primjeren način“ (slikovnicama, igrama, razgovorom, pričama i sl.). Jednostavno, takvog načina nema. Djeca trebaju odrasti neopterećena ideologijama, a sigurno ne smiju biti pokusni kunići u pseudoznanstvenim eksperimentima društvenog inženjeringa.

Protesti roditelja i parlamentaraca

Isto se dogodilo i u Ujedinjenom Kraljevstvu gdje je prošle godine nadležna institucija (NHS England – National Health Service England) nakon protesta roditelja i većine parlamentaraca morala odustati od sličnog pitanja u anketama koje provodi u osnovnim školama na svojem teritoriju. I oni su djecu istog uzrasta pitali ako se „osjećaju ugodno u svojem tijelu – rodnom identitetu kojeg su dobili rođenjem“. Možda je to jedan od razloga zašto UK do danas nije ratificiralo IK. Znaju da bi s ratifikacijom IK-a borba protiv ovakvih nastavnih programa bila gotovo nemoguća, jer ih IK nameće kao obvezu.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od tisuća komentara američkih roditelja, ovdje ću izdvojiti one koji sažimaju opću misao i opće raspoloženje američkih majki i očeva (najaktivnije i najeksplicitnije bile su upravo majke):

Moja kćer to ne razumije

Samantha: „Najneprimjerenije pitanje bilo je da li si transrodna osoba ili si razmišljao/razmišljala o promjeni rodnog identiteta. Moja kćer, mislim, ona to ne razumije! Bože! Deset joj je godina!“

Janet: „Potpuno neprimjerena pitanja na koja bi učenici 6. razreda trebali odgovarati samostalno.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kim: „Ovo je užas i mora se zaustaviti. Ispirete mozak djeci. Sramite se.“

Jennifer: „Izbacili su iz škole kršćanski nauk i domoljublje pa su brzo požurili s ovim temama potpuno neprimjerenim za djecu tog uzrasta.“

Mary: „Molim, vratite se razumu. Prestanite zbunjivati i programirati našu djecu svojom ideologijom.“

Gretchen: „Ovo se ne bi trebalo učiti u školi, posebice tako malu djecu.“

Charity: „Roditelji, ispišimo djecu iz javnih škola!“  

Nediana: „Škole djecu moraju učiti čitati, pisati, matematiku, povijest i dr. Nije posao škole da našoj djeci nameće bilo čiju agendu ili ideologiju. Ako je u javnim školama zabranjeno podučavanje kršćanske vjere, zašto se uči ovo? Velika je razlika između učenja o toleranciji i prihvaćanju i učenja o tome da u stvari ne postoji muško i žensko, nego da je to samo društveni konstrukt. Zabilježen je velik broj traumatizirane djece zbog takvog učenja, a kad se roditelji pobune, sustav ih nastoji ušutkati.“

Moramo nešto učiniti!

Jodi: „Apsolutno sam protiv! Djeca u toj dobi ne bi trebala biti podvrgnuta takvim razmišljanjima. Stvara se konflikt u dječjem mozgu, gdje ga u toj životnoj dobi ne treba biti. Nemamo li dovoljno problema u obrazovnom sustavu pa još dodajemo i ovu ludost? Ja svoju djecu toleranciji učim u svojoj kući. Dosta mi je ovog uništavanja naše kulture i naših obiteljskih vrijednosti koje provodi država. Boga smo zabranili, a sad uvodimo rodnu neutralnost? Priča ide samo s jedne strane, dok je druga strana, prava Amerika, ušutkana. Kad će ONI prihvatiti naša uvjerenja i vjerovanja? Gdje je NJIHOVA tolerancija prema nama?“

Kay: „Manje od 60% djece od 3.-6. razreda u državi zadovoljava minimalne standarde poznavanja engleskog jezika. Stoga, ostavite se indoktrinacije i društvenog inženjeringa i vratite se školi.“

Brooke: „Imam jednogodišnje dijete i ako treba bankrotirat ću kako bih svoje dijete upisala u privatnu školu da joj  ne pune glavu s ovim sr….ma“.

Andrianna: „Ovo je neprihvatljivo. Mi moramo nešto učiniti po tom pitanju!“

Lacy: „Bože pomozi! Naša djeca ne bi trebala biti izložena ovakvim temama, a kamoli da razmišljaju o tim temama za odrasle. Potpuno je izvan razuma da su ove teme tako naglo preplavile naš obrazovni sustav te da naša Vlada promovira takve stvari. Roditelji – ustanite i borite se za svoju djecu!“

 

Seksualne poze u prvom razredu osnovne škole

Stacey: „Kad sam vidjela nastavni program u kojem se u prvom razredu osnovne škole djecu podučava o sexu ispisala sam dijete iz škole. Upisala sam je u drugu i zamislite, opet isto, moje šestogodišnje dijete uči o seksualnim pozama! Mnogo roditelja je otišlo u školu i zahtijevalo odgovore. Nikad neću prihvatiti ovo sr…e od pseudoznanosti koje je Kalifornija usvojila. Radim u zdravstvu i vjerujte da se znanost i zdravlje ne prilagođava ljudskim željama. Znanost se temelji na dokazanim činjenicama, a ne na nečijim željama i osjećajima. Ovo ludilo u školama mora prestati.

Mama, hoću li postati dječak?

Ali može i gore nego što je ova priča iz američkih i engleskih osnovnih škola. Kalifornijska predškolska ustanova (koju pohađaju petogodišnjaci) prošle je godine doživjela bijes znatne većine roditelja zbog toga što su im djecu maltretirali s temama u vezi s rodnim identitetom. Prema izjavama roditelja, mnoga su djeca kući stigla potpuno zbunjena i pitala roditelje da li stvarno mogu sami izabrati rodni identitet; jesu li oni stvarno i zauvijek djevojčica ili dječak? Jedna majka se požalila kako joj je kćerka kući došla uplakana od straha da će postati dječak!

Tako o novoj, „naprednoj“ politici obrazovanja misli većina američkih i engleskih roditelja. Stoga, nemojmo dozvoliti da se i nama to dogodi. Kažimo na vrijeme pseudoeliti da ne želimo takve nastavne programe u našim školama jer ako prođe Istanbulska – upravo to će se dogoditi.  

Što je HDZ danas?

Što je SDP i čiji je nastavak znamo. Ali što je danas HDZ? U svojem statutu HDZ kaže da je „narodna stranka koja okuplja sve slojeve hrvatskog naroda i drugih građana Hrvatske, čiji se program temelji na domoljublju, načelima demokracije i kršćanske civilizacije te drugim vrijednostima koje su u tradiciji hrvatskog naroda“.

Usprkos citiranom članku, znamo da u vrhu HDZ-a ima ljudi koji su svoj životni program temeljili na raznim tradicijama, vrijednostima i vizijama u kojima nije bilo nezavisne i slobodne Hrvatske, ali je bilo komunističke ideologije i Jugoslavije. Istanbulska konvencija je dobar test da vidimo koja struja prevladava u HDZ-u: ona kojoj je jedina vrijednost vlast ili ona u koju smo vjerovali 1990. i zbog koje su tisuće hrvatskih građana dali svoje živote.

Znači, HDZ-ovci sada moraju izabrati: djelovati sukladno svojim uvjerenjima i volji većine hrvatskih građana te time biti njihov stvarni predstavnik ili djelovati po diktatu BXL nalogodavaca.

Stoga, pored mnoštva građana, očekujem danas na splitskom prosvjedu i velik broj HDZ-ovaca u kojima je nakon svih ovih godina preostalo još snage i kršćanskih vrijednosti; HDZ-ovaca koji neće djelovati po diktatu briselskih aparatčika, nego će stati uz svoj narod, uz svoje birače koji ih nisu birali da provode tuđu politiku, nego da stvaraju i provode zakone u najboljem interesu građana Hrvatske.

Politika je često nemoralna igra kompromisa, ali kako je Max Weber rekao:

Za svakog od nas koji iznutra nismo mrtvi, jednom mora nastupiti trenutak kada ćemo reći: drugačije ne mogu, to je moj stav.“

*Autor je doktor znanosti s bogatim iskustvom rada u javnoj upravi i organizacijama u državnom vlasništvu. Uz znanstvene i stručne članke, objavio je i dvije znanstvene knjige: Moć neetičkog poslovanja – organizacijska kultura u Hrvatskoj (2008) i Hrvatski turizam – upravljanje identitetom (2013).

U svojim radovima istražuje svijet svakodnevnog života unutar područja kojeg oblikuje njegovo ukupno iskustvo, ali i društveni kontekst. U biranju tema nastoji pridonijeti kritičkoj analizi i dekonstrukciji hrvatske stvarnosti, odnosno razotkrivanju stvarnih identiteta i implicitnih vrijednosti hrvatskih organizacija.

Paralelno sa znanstvenim radom, autor se duže vrijeme bavi i fotografijom i raznim oblicima vizualne umjetnosti. Na sličan način kao što na znanstvenom polju preispituje društvenu svijest, u svojim fotografijama dočarava osobne percepcije, iskazuje asocijacije i doživljaje vlastitog okruženja, ali i stavove o društvu, gradu, pojavi. Do sada je priredio više samostalnih i skupnih izložbi.

** Mišljenja iznesena u kolumnama osobna su mišljenja njihovih autora i ne odražavaju nužno stajališta uredništva portala Narod.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.