Hrvatska potrošnja u ožujku pala za sedam posto, najviše od 2010. godine

Foto: Fah

U Hrvatskoj je u ožujku potrošnja u maloprodaji pala za sedam posto u odnosu na ožujak 2019. što je njezin najveći pad od 2010. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Državni zavod za statistiku (DZS) objavio je izvješće o prometu u trgovini na malo, a iz njega je vidljivo da promet od trgovine neprehrambenim proizvodima pao za 17,3 posto, a promet od trgovine hranom, pićem i duhanskim proizvodima porastao za 8,5 posto.

>Dr. sc. Andrej Grubišić: ‘Do kraja godine imali bismo pad od 10 posto BDP-a, i to pod pretpostavkom da se ekonomija otvori u lipnju’

>(VIDEO) Dr. sc. Grubišić o Vladinim mjerama: ‘Promocija slobodnog tržišta ili primjer negativnog državnog intervencionizma?’

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>Dr. sc. Andrej Grubišić: 11 mjera za reduciranje rizika ulaska u dugotrajnu recesiju i 4 stvari koje država ne bi trebala raditi

Porast prometa ostvarile su prodavaonice živežnim namirnicama, ljekarne, medicionski, kozmetički i toaletni proizvodi, dok su ostale trgovačke struke ostvarile pad prometa.

Podsjetimo, na sjednici Vlade u četvrtak, premije Andrej Plenković je kazao kako “hrvatska Vlada očekuje pad BDP-a u Hrvatskoj za 9,4 posto”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Način na koji smo radili do sad morat će biti revidiran, sve će biti posvećeno gospodarskom oporavku u EU.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.