Obradović-Mazal: Očekivali smo drugačiji rezultat, čekamo službene rezultate

Tamara Obradović-Mazal, voditeljica kampanje predsjedničkog kandidata Ive Josipovića, rekla je u nedjelju nakon prvih izlaznih anketa prema kojima u drugom krugu izbora HDZ-ova kandidatkinja Kolinda Grabar Kitarović vodi s prednošću od gotovo tri posto, da su u njihovom stožeru očekivali drugačiji rezultat, no da treba pričekati službene rezultate DIP-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Po izlaznim anketama u našem stožeru očekivali smo drugačiji rezultat, a naš kandidat je čovjek koji je ponudio konkretan program, jedini koji je svojim građanima ponudio konkretne reforme. Velik dio građana, barem po izlaznim anketama dalo je povjerenje Josipoviću. Pričekat ćemo i službene rezultate DIP-a, no u ovom trenutku brojke su takve kakve jesu”, rekla je za RTL Obradović-Mazal.

Ustvrdila je da je izlaznost kao i motiviranost uistinu velika, ali i da je velika izlaznost sugerirala prednost njihovog kandidata.

Morali smo, istaknula je, zbog velikog vala negativne kampanje koju je Ivo Josipović i osobno doživio, kao i cijela jedna opcija koja ga podržava, tome prilagoditi i svoju retoriku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izlazne ankete koje je za sve tri nacionalne televizijske kuće provela agencija Ipsos Puls pokazale su da je Grabar Kitarović osvojila 51,40 posto glasova, a Josipović 48,60 posto glasova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.