Ogromne gužve u Zagrebu: Je li iza toga plan ili samo nesposobnost Možemo?

GUŽVE
Arhivska fotografija; Foto: fah

Ogromne gužve vladale su u srijedu ujutro diljem glavnog grada na prometnim žilama kucavicama. Iako su zabilježeni i izvanredni incidenti poput iskakanja tramvaja iz tračnica i prometne nesreće, za Zagrepčane je gužva u prometu postala svakodnevica.
Kolone automobila na frekventnim prometnicama i križanjima, zastoji u tramvajskom prometu…Držićeva, Vukovarska, Zeleni val, Gundulićeva…

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gužve u frekventno vrijeme ujutro i oko 16, 17 sati kada se Zagrepčani vraćaju s posla – postalo je uobičajeno.

Gradska uprava na čelu s Tomislavom Tomaševićem itekako je toga svjesna. I to im je sasvim u redu. Nedavno je Tomaševićev zamjenik Luka Korlaet alanfordovski ustvrdio da u Zagrebu nema prometnog kolapa osim u ‘vršnim satima’.

Možda će vas zanimati

Tomaševićev fijasko s pješačkim zonama: Pogledajte kako one izgledaju u drugim europskim gradovima

Pompozno otvorenje još jedne, nazovimo ju, pješačke zone u Zagrebu ovog vikenda, ukupno treće otkako je na vlasti Možemo, potaknulo je brojne rasprave. Iako nitko...

To je valjda po Korlaetu sasvim u redu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gužve se stvaraju u centru oko novouvedene pješačke zone i to svakodnevno. Gužve su i zbog radova na prometnicama koji nisu odrađeni u periodu godine koji nije ‘vršan’, a to je ljeto…

Možda će vas zanimati

Goluža: 'Odrast' je zeleno-lijeva 'progresivna' franšiza koja kroz Možemo guši Zagreb

Nezavisni zastupnik u zagrebačkoj Gradskoj skupštini Trpimir Goluža upozorio je na nastojanja političkog projekta Možemo da odgovarajućom literaturom osnaži svoj ideološki profil

Rješenje za prometne gužve gradska uprava na čelu s Možemo ne vidi u boljem tajmingu radova ili pak uvođenju novih prometnih rješenja. Dapače.

Podsjećamo samo na videosnimku koju je Nacional objavio u rujnu ove godine s interne online edukacije za članove Možemo na kojoj se može čuti i teorija da prometni kolapsi služe da bi se ljude odgovorilo od korištenja automobila i primoralo da koriste bicikle.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Možda će vas zanimati

Otkrivena videosnimka na kojoj Možemo zagovara prometni kaos ne bi li ljudi odustali od korištenja automobila

Videosnimka je intrigantna zato što otkriva da je tu online edukaciju vodio Tomislav Nakić-Alfirević koji uopće nije prometne struke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.