Kandidat za gradonačelnika Zagreba Tomislav Tomašević (Možemo) objavio je spot kampanje pod nazivom ‘Znam da možemo’ koji nije osvojio publiku.
Pjesmu su osmislili i odsvirali Erol Zejnilović i Nenad Kovačić, a refren glasi: Znam da možemo/ U zraku već je novi uzlet/ sad je vrijeme/ Znam da možemo/ Moramo početi tu/ prva prilika za promjenu.
YouTube komentatori nisu oduševljeni stihovima, kao niti spotom
Brojne kritike uputili su korisnici YouTubea.
“Oprao me val sramote gledajući ovo.”, napisao je jedan komentator, a drugi dodao: “Htio sam glasati za njih i onda naprave ovaj “spot” i sad gledam gdje odseliti…”.
“Za što je vrijeme? Za kakve promjene? Za vrijeme Bandića udruge povezane s političkom platformom Možemo dobivale su milijune kuna iz Gradskog proračuna? Ako ovaj ološ dođe na vlast u Zagrebu, možda će dobivati desetke ili stotine milijuna kuna? Dobit ćemo tramvaje u biciklističke staze u LGBT bojama, i vratiti Trg kumrovačkog bravarskog pomoćnika. Sva ekipa na spotu nema zbrojeno deset dana radnog staža u nekoj privatnoj firmi nepovezanoj s državnim donacijama i politikom. Sačuvaj nas Bože kuge, zla i ovih lezilebovića i neradnika”, poručila je jedna korisnica.
Kako spot izgleda, prosudite sami:
Iako je za kampanju potrošio znatan iznos, spot nije oduševio birače
Tomašević je uz SDP-ovog Klisovića do sada najviše potrošio na kampanju – 523.780 kuna. Od toga je najveći iznos otišao agenciji Initiative d.o.o. u vlasništvu srpske I&F grupe.
> Objavljena imena donatora kandidata za gradonačelnika Zagreba: Pogledajte izvješća
Podsjetimo, komentatori na društvenim mrežama nisu bili oduševljeni ni predizbornim spotom Ive Josipovića za parlamentarne izbore 2015. godine na kojima je Josipović doživio fijasko.
Njegov spot sa štapićima, našao se na listi 5 najglupljih predizbornih spotova u povijesti Hrvatske. TV spot je režirala Irena Škorić, poznata redateljica koja je od početka uz Josipovića.
Tekst se nastavlja ispod oglasa