Državno izborno povjerenstvo objavilo je podatke o financiranju izborne promidžbe dvojice kandidata koji će se natjecati u drugom krugu predsjedničkih izbora. Iz financijskih izvještaja Zorana Milanovića i Dragana Primorca koji obuhvaćaju razdoblje do 3. siječnja 2025. vidljivo je da Primorac prednjači po iznosu utrošenih sredstava. Slična situacija je i u rubrici “primljene donacije” – Primorac uvjerljivo vodi i po ukupnom broju donatora, ali i po sumi prikupljenih sredstava.
>Šarić: Osmijesi u gubitničkim taborima predsjednički izbori služe za brendiranje?
Primorac potrošio više, ali i prikupio više donacija od Milanovića
Iz podataka dostupnih na stranicama DIP-a vidljivo je da je Dragan Primorac, zaključno s 3. siječnjem 2025., na troškove izborne promidžbe potrošio ukupno 854.352,90 eura. S druge strane, prvoplasirani iz prvog izbornog kruga, aktualni predsjednik Zoran Milanović potrošio je 215.077,67 eura.
Dragan Primorac uvjerljivo vodi svog protukandidata i u rubrici prikupljenih donacija.
Primorac je od 637 donatora dobio 387. 526 eura. Zanimljivo, novčanim prilozima kampanju kandidata s potporom HDZ-a donirali su mnogi istaknuti članovi stranke: Nataša Tramišak (200 eura), Blaženko Boban (200 eura), Nina Obuljen Koržinek (500 eura), Damir Habijan (300 eura), Marija Vučković (600 eura), Ante Sanader (500 eura), Tomo Medved (1000 eura)…
>Analiza Viktora Peterlina: Desnica na izdisaju, nazire li se spas u hodovima?
Milanović je prijavio samo 15 donatora koji su njegovu kampanju podržali s ukupno 15. 362 eura.
Maksimalan iznos koji za oba izborna kruga smije potrošiti svaki od dvojice predsjedničkih kandidata je 1. 274. 138, 96 eura.
Do kad se smiju prikupljati sredstva?
Navedeni financijski izvještaji nisu konačni. Milanović i Primorac donacije mogu prikupljati i dalje, najkasnije do završetka izborne promidžbe, do petka 10. siječnja do ponoći.
Konačni izborni troškovi znat će se tek u veljači. Milanović i Primorac dužni su zaključno s 11. veljače DIP-u dostaviti konačno financijsko izvješće o financiranju promidžbe.
>Primorac naglasio da je nestranačka osoba na koju nitko nema utjeca
Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr